11:49 1401/11/26
 
به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، علی تمنایی  در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان که شامگاه 25 بهمن ماه برگزار شد،  اظهار داشت: امروز استان اصفهان در حوزه سینما در مسیر پیشرفت، تحول و توسعه قرار دارد و ظرفیت بسیار خوبی در این استان وجود دارد. استان اصفهان اکنون خود را برای جهش و خیزش به سوی تولید فیلم‌‌های بلند سینمایی آماده می‌کند. تمام ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های لازم برای جهش استان اصفهان در حوزه سینما وجود دارد.

وی افزود: از ظرفیت‌های اصفهان در حوزه سینما می‌توان به حضور پیشکسوتان فعال در صحنه و در کنار آن‌ها فیلم‌سازان جوان و موفق اشاره کرد که این جوانان محصول تربیتی تخصصی و خوب در آموزشگاه‌های آزاد سینمایی اصفهان و انجمن‌های سینمای جوان هستند و سابقه تولید فیلم کوتاه دارند.

وی با بیان اینکه این فیلم‌سازان جوان سابقه تولیدات خوبی در زمینه فیلم کوتاه دارند تصریح کرد: اصفهان در اوایل بهمن‌ماه امسال توانست رکوردار تولیدات فیلم کوتاه در کشور شود و این برای ما در استان‌ هنرپرور اصفهان افتخار است.

تمنایی با اشاره به تاثیر تولید آثار کوتاه در ساخت فیلم‌های بلند سینمایی بیان کرد : قطعا فیلم‌سازی که در زمینه فیلم کوتاه سابقه خوبی دارد، برای ساخت فیلم بلند بسیار موفق‌تر خواهد بود و امروز امید ما به همین نسل جوان، فعال و با نشاط است.

گفتنی است آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ی فیلم فجر اصفهان شامگاه سه شنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور جمعی از مسوولان استان اصفهان ،پیشکسوتان حوزه ی سینما و اصحاب فرهنگ و هنر رسانه در سینما سپاهان برگزار شد .

 

مطالب پیشنهادی