8:31 1401/12/13

به گزارش مفتاح و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،‌ محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در پنجاه و ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، متذکر شد: همه مدیران و مسئولان کشور باید بدانند که وقت آن رسیده تا امورات را به نسل جوان واگذار کنیم.
وی ادامه داد: استفاده از نسل جوان شعار ما نیست؛ بلکه با انتخاب فرمانداران جوان برای استان قدم های بلندی را در این راستا برداشتیم و اکنون از انتخاب و رویکردمان خرسندیم.
جان‌نثاری با تأکید بر ضرورت جوان‌گرایی در حوزه های مدیریتی و تصمیم‌گیری استان، عنوان کرد: بایستی به نسل جوان اعتماد کنیم و به آنها میدان عمل دهیم از این رو به ادارات کل استان ابلاغ شود تا در سال ۱۴۰۲ همه مدیران کل «هیئت اندیشه‌ورز جوان» برای خود اختصاص دهند.
وی در خصوص ارائه آموزش های کاربردی پیش از ازدواج به جوانان، خاطرنشان کرد: با توجه به نیازی که در این حوزه احساس می شود؛ استان اصفهان با ظرفیت های منحصربفردی که دارد می تواند آموزش های به‌روز و کاربری را به جوانان ارائه دهد و برای کشور الگو شود‌.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: استاندار محترم نیز تأکید دارند تا امکانات استان در حوزه امور جوانان قرار بگیرد لذا همراهی مدیران کل دستگاه های اجرایی در این زمینه ضروری است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سعی شده جلسات امور جوانان پویا و فعال برگزار شود، گفت: در ستاد امور جوانان هدف این است که یک قدم به جلو برداریم و امورات را به جوانان بسپاریم.
جان‌نثاری با بیان اینکه بایستی تلاش شود سقف تسهیلات ازدواج جوانان در سال آینده افزایش یابد، خاطرنشان کرد: خیرین استان نیز به سوی ساخت خانه هایی با متراژ پایین سوق داده شوند تا این واحدها به صورت رایگان در بازه های زمانی مشخصی در اختیار زوجین قرار بگیرد.
وی در خصوص حفظ هویت ایرانی_اسلامی جوانان یادآور شد: هدف این است که جوان ما هویت اصیل خود را حفظ کند در این صورت در هر موقعیت، جایگاه و شرایطی قرار بگیرد به اصل و ریشه خود باز می گردد.

مطالب پیشنهادی