10:00 1401/10/28

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در روزهای اخیر دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و نیز معاونین استاندار به نمایندگی از آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری با خانواده های شهیدان مدافع امنیت اصفهان که در اغتشاشات اخیر توسط اشرار به شهادت رسیدند، دیدار و گفتگو و از صبر و فداکاری خانواده این شهیدان والامقام تجلیل و قدردانی کردند.

دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در دیدار با خانواده شهید پاسدار محسن رضایی، بیان کرد: امیدواریم خداوند متعال به واسطه این شهید بزرگوار، الطاف بیکران خود را مادام بر خانواده رضایی گسترده بدارد و اسباب عاقبت بخیری همه عزیزان این خانواده را فراهم کند.
وی ادامه داد: حسب دستور ریاست‌جمهوری مبنی بر حضور در منزل و دیدار با خانواده شهدای مدافع امنیت در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و زن خدمت این خانواده شریف رسیدیم تا ضمن عرض ادب هدیه ای که از طرف آیت الله دکتر رئیسی ارسال شده بود را به همراه سلام و دعای خیر ایشان به آنها تقدیم کنیم.
استاندار اصفهان گفت: امیدواریم خداوند به ما فرصت دهد تا بر سفره شهدا بنشینیم و از فضایی که در آن نفس زده اند متنعم و بهره مند شویم.
دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: نهایت آمال و آرزوی یک مادر این است که فرزندش به صلاح، فلاح و به جایگاهی برسد که رضای خدا را به صورت مطلق کسب کند.
وی ادامه داد: همه ما می دانیم طبق آیات شریف قرآن مجید و روایات متعددی که برای ما گفته شده، جایگاهی که به شهید می بخشند را به هیچ فردی نمی دهند و آرزوی یک مادر این است که عزیز خود را در آن جایگاه دست نیافتنی ببیند.
استاندار اصفهان اظهار کرد: امروز به لطف خدا و عملکرد شهید رضایی، ایشان به این جایگاه رسیده است که این افتخار بزرگ را خدمت خانواده بزرگوار وی تبریک عرض می کنیم.
وی عنوان کرد: امیدواریم که خداوند متعال شهید محسن رضایی را شافع شما و ما قرار دهد و به ما فرصت و لیاقت گام برداشتن در این مسیر را اعطا کند.
استاندار اصفهان گفت: از آغاز خلقت بشر همیشه عده ای طرفدار خیر و عده ای به دنبال شر بودند و این انسان ها هستند که عیار خود را با انتخاب مسیر خیر یا شر مشخص می کنند.
دکتر مرتضوی با بیان اینکه شهید رضایی در راه حق جان خود را برای دفاع از امنیت مردم فدا کرد، بیان کرد: شهدای مدافع امنیت با بینش صحیح راه خیر را از مسیر نادرست و اشتباه تشخیص و در مسیری که رضای خداوند در آن قرار داشت جانفشانی کردند. در شرایطی که دشمن با تبلیغات فراوان سعی می کند فرزندان جمهوری اسلامی را مقابل نظام قرار دهد افرادی با سلاح برهان به میدان آمدند تا از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.
وی افزود: ما نیز امیدواریم بتوانیم در مسیر این عزیزان حرکت و تا پای جان برای این آرمان ایستادگی کنیم.
گفتنی است؛ بسیجی شهید محمدحسین کریمی، پاسدار شهید شهید اسماعیل چراغی و بسیجی شهید محسن حمیدی ۲۵ آبان ماه سالجاری در خانه اصفهان به ضرب گلوله عوامل منافقین به مقام شهادت نائل آمدند.
پاسدار شهید محسن رضایی نیز شامگاه دهم دی در شهر سمیرم در جنوب اصفهان به دست اشرار و مخلان نظم و امنیت جامعه به شهادت رسید.

مطالب پیشنهادی