16:08 1402/02/06

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومي و بين الملل هلدينگ پتروپالايش اصفهان، آئین تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی اصفهان با حضور اعضای هیأت مدیره این شرکت و مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.
در این آئین با حکم محسن قدیری، رئیس هیأت مدیره از زحمات محسن ایران زاد تجلیل و احمد هاشمی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.
سوددهی پتروشیمی اصفهان مورد توجه باشد
محسن قدیری در این آئین ضمن قدردانی از زحمات مهندس ایران زاد با اشاره به برنامه‌های در دستور کار پتروشیمی اصفهان اظهار داشت: افزایش سوددهی با حفظ محیط زیست و جلوگیری از خام فروشی از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار پتروشیمی اصفهان است که امیدواریم با برنامه‌ریزی هدفمند و بر مبنای علم و دانش به این مهم دست یابیم.
وی با بیان اینکه پتروشیمی اصفهان یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ پتروپالایش اصفهان است که برای تقویت و سوددهی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، تصریح کرد: ما در چشم انداز پنج ساله خود سوددهی مناسبی را برای این شرکت در نظر گرفته‌ایم و از مدیریت جدید انتظار داریم که در کمترین زمان ممکن این هدف محقق شود.
رئیس هیأت مدیره پتروشیمی اصفهان ابراز داشت: ما در نظر داریم با اجرای طرح‌های نوین و بر مبنای علم در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت‌های تابعه و وابسته از جمله پتروشیمی اصفهان اشتغال زایی برای نخبگان را در اولویت قرار دهیم تا ضمن جوان سازی کارکنان از مهاجرت مغزها نیز جلوگیری کنیم.
تأمین خوراک صنایع پایین دستی در دستور کار پتروشیمی اصفهان باشد
احمدهاشمی، مدیرعامل پتروشیمی اصفهان در این آئین ضمن قدردانی از عملکرد مهندس محسن ایران زاد اظهار داشت: ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان پروژه‌های زیرساختی را برای تکمیل زنجیره ارزش در دستور کار قرار داده‌ایم و امروز ۴۰۰ پروژه جدید به صورت همزمان در دست اجرا است.
وی تصریح کرد: رویکرد خود را در هلدینگ پتروپالایش اصفهان از تولید محوری به پروژه محوری تغییر داده‌ایم و سعی داریم در سال ۱۴۰۵ بیش از ۱۰ هزار نفر از نخبگان استان اصفهان را به کار بگیریم.
مدیرعامل پتروشیمی اصفهان با تاکید بر اینکه رویکرد ما در شرکت پتروشیمی اصفهان افزایش سودآوری و تأمین خوراک مورد نیاز صنایع پایین دستی است، ابراز داشت: در این زمینه باید برنامه‌ریزی درست برای جذب سرمایه گذار و حل مشکلات مالی شرکت در اولویت است تا بتوان به سودآوری و تکمیل زنجیره ارزش دست یافت.
وی تاکید کرد: باید موانع مالی با حل پرونده‌های گذشته شرکت پتروشیمی اصفهان از سر راه این شرکت برداشت تا خللی در روند اجرای پروژه‌ها و جذب سرمایه‌گذار ایجاد نشود و در نهایت صنایع پایین دستی خوارک مورد نیاز را دریافت کنند و چرخه اشتغال و تولید به قوت خود باقی بماند.
طرح توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی اصفهان در دستور کار است
هاشمی تصریح کرد: تعریف پروژه‌های مختلف در راستای افزایش سوددهی شرکت پتروشیمی اصفهان از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان ابراز داشت: طرح توسعه صنایع پایین دستی و رفع مشکلات سهامداران سابق شرکت پتروشیمی اصفهان نیز از دیگر اقداماتی است که در برنامه کاری خود به عنوان مدیرعامل این مجموعه در دستور کار دارم.
همچنین پس از برگزاری آئین تکریم و معارفه محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و احمدهاشمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان با استاندار اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.
حامی طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی اصفهان هستیم
سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در این دیدار اظهار داشت: گزارشی را از عملکرد هلدینگ پتروپالایش اصفهان دریافت کرده‌ایم که نشان از مدیریت قوی در این مجموعه دارد.
وی افزود: خبرهای امیدوارکننده ای داریم که نشان از تحرک، پویایی و بالندگی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان است.
استاندار اصفهان اضافه کرد: عملکرد هلدینگ پتروپالایش اصفهان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز رضایت بخش بوده و قابل تقدیر است.
وی همچنین احمد هاشمی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان را مدیری توانمند، کاربلد و شایسته دانست و افزود: به عنوان عالی‌ترین مقام استان حمایت تمام قد خود را از پروژه‌های پتروشیمی اصفهان برای رسیدن به سودآوری مناسب و همچنین تکمیل زنجیره ارزش اعلام می‌کنم.
مرتضوی تصریح کرد: می‌توان با تعریف پروژه‌های جدید زیرساختی در جهت اعتلا و سوددهی پتروشیمی اصفهان اقدام کرد تا تأمین خوراک صنایع پایین دستی نیز با مشکل مواجه نشود.
هدف ما صیانت از صنایع پایین دستی پتروشیمی است
همچنین محمدامیر نیکوهمت، عضو هیأت مدیره پتروشیمی اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تکمیل زنجیره ارزش به منظور تأمین خوراک صنایع پایین دستی را در

یاوری, [25.04.23 07:43]
دستور کار داریم، اظهار داشت: هدف ما صیانت از صنایع وابسته است و بستری را ایجاد خواهیم کرد تا نیازمندی‌های این صنایع را تأمین کنیم.
وی اضافه کرد: تعریف پروژه‌های جدید را نیز در دستور کار داریم و این اقدام با برداشتن موانع مالی از جمله حل پرونده‌های قدیمی این مجموعه محقق خواهد شد.
عضو هیأت مدیره پتروشیمی اصفهان تصریح کرد: انتظار داریم مدیریت استان همراهی و حمایت خود را برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی برای اجرای پروژه‌های پتروشیمی اصفهان داشته باشد.

مطالب پیشنهادی