9:17 1402/01/30

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست هم‌اندیشی با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان گفت: در این جلسه پنج نفر از تشکل های مستقل، شش نفر از اصولگرایان و پنج نفر از اصلاح طلبان فرصت صحبت پیدا کردند.
وی ادامه داد: جلسات ایام ماه مبارک رمضان را از بابت نگاه و رویکردی که در دولت وجود دارد تشکیل می دهیم. در نخستین روزهای آغاز فعالیت خود را در استانداری اصفهان، نشستی را با حضور دانشجویان استان برگزار کردیم و با اعلام نظر دانشجویان متوجه شدیم پس از ۹ سال اولین جلسه گفتگو محور میان استاندار و دانشجویان برگزار شده است.
استاندار اصفهان اظهار کرد: از آن تاریخ تاکنون پنج جلسه با حضور نمایندگان مجموعه های دانشجویی استان، چهار نشست با حضور علما و فضلای استان، دو جلسه با کارگران شریف استان، چهار جلسه با دانش آموزان و جلسات مستمری را با فعالان اقتصادی و اقشار مختلف مردم برگزار کردیم.
دکتر مرتضوی ادامه داد: این ارتباط مستمر با اقشار مختلف به نگاه راهبردی دولت با آحاد مردم باز می گردد. در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۱۳ جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی و بیش از ۶۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کنیم.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شاخص بهبود فضای کسب و کار در استان از رتبه ۲۳ در سال ۱۴۰۰ به رتبه ۵ رسیده، اظهار کرد: دشمن با هدف‌گیری امید مردم اجازه نمی دهد خبرهای امیدبخش به گوش مردم برسد.
دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: احزاب بعنوان تأثیرگذاران در جامعه سفیر خبرهای امیدبخش میان مردم باشند و در جهاد تبیین بیش از پیش فعالیت کنند.
وی با اشاره به سفرهای شهرستانی، گفت: در هر سفر شهرستانی مشکلات احصا و با اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان، فعالان اقتصادی، صنعتی و ... دیدار و گفتگو می‌شود تا در نهایت دغدغه‌ها در حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط بیان و تبدیل به مصوبات لازم الاجرا شود.
استاندار اصفهان متذکر شد: خادمان مردم در همه شرایط خود را موظف می‌دانند تا در صحنه و میدان خدمتگزاری حاضر باشند. هنگام بارش شدید برف و باران در استان، شخصاً به برخی شهرستان‌ها سرکشی کردم. معاونین نیز به طور همزمان در شهرستان‌ها و کنار مردم بودند تا از روند اجرای کار و بازگشایی مسیرها اطمینان خاطر پیدا کنیم.
دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: تغییر رویکردها می تواند منشأ امیدآفرینی و دلگرمی مردم باشد. در یک سال اخیر پروژه‌های زمین مانده و مشکلات چندین ساله مردم از جمله دهکده لجستیک، پروژه های علی‌آباد کلنگان، شهیدکشوری، بهارستان و شاهین شهر پس از سال ها بلاتکلیفی تعیین تکلیف شد.
وی اظهار کرد: استانداری اصفهان آماده دریافت نظرات، طرح‌ها، انتقادات و پیشنهادات احزاب و گروه‌های سیاسی است و درصدد هستیم این ارتباط و هم‌اندیشی با همه احزاب سیاسی مادام حفظ شود.

مطالب پیشنهادی