8:27 1401/08/21

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نخستین نشست از سلسله نشست‌های شورای مشورتی نوجوانان منطقه دو با حضور فعالان فرهنگی، نخبگان و نمایندگان نوجوانان فعال در فرهنگسراهای این منطقه، برگزار شد.

در این نشست مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان بر اهمیت بهره مندی از نظرات و عقاید نوجوانان و جوانان در روند اداره شهر تأکید کرد و گفت: باید برای رفع مشکلات، برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی داشته باشیم که به همین منظور مردم را در اداره شهر شریک کرده‌ ایم تا فضایی برای استفاده از ایده‌های سازنده آنها ایجاد شود.

محمد صیرفی نژاد احداث خانه فرهنگ کودک و نوجوان اصفهان در منطقه دو را از جمله اقدامات شهرداری در راستای بهره مندی از ظرفیت نسل‌های تازه دانست و افزود: خانه فرهنگ کودک و نوجوان با زیربنای ۴ هزار و ۲۵۰ مترمربع در چهار طبقه و در مجاورت پارک قلمستان یکی از مهمترین پروژه‌های در حال ساخت در منطقه است که در اواسط سال آینده برای اهالی منطقه و به ویژه محلات برزان و آفاران بهره برداری می‌شود.

او با بیان اینکه به احداث زمین ورزشی در کنار پارک قلمستان در بودجه سال آینده توجه می‌شود، اضافه کرد: تاکنون مسابقات ورزشی متعددی در قالب دو دوره لیگ والیبال بانوان محلات و فوتبال محلات آقایان برگزار شده است.

احداث کتابخانه تخصصی ویژه کنکوری‌ها در منطقه 2

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان احداث کتابخانه تخصصی ویژه کنکوری‌ها با قابلیت برخورداری از کتاب‌های کمک درسی و برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی در پارک قلمستان را از دیگر اقدامات مهم این منطقه برای نوجوانان دانست و اظهارکرد: سلسله جشنواره‌های فرهنگی و هنری نیز با هدف بهره مندی از ظرفیت‌های فرهنگی هنری منطقه دو در کنار توسعه ورزش برنامه‌ریزی شده است.

او از برگزاری جشنواره سرود محلات در منطقه دو خبر داد و افزود: اختتامیه این جشنواره در دهه فجر برگزار می‌شود و اکنون در حال آموزش و توانمندسازی گروه‌های سرود پذیرفته شده در این جشنواره با کمک سازمان‌های مردم نهاد، بسیج و سایر اقشار هستیم.

صیرفی نژاد محرومیت زدایی از دو محله ولدان و دهنو را از برنامه های اصلی مدیریت شهری در این دوره دانست و گفت: خدمات عمرانی، فرهنگی و کالبدی مختلفی برای این دو محله در سال جاری و سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

 

مطالب پیشنهادی