10:20 1401/08/14

به گزارش  مفتاح وبه نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، در اين نشست كه با حضور جمعي از قضات، كارمندان،  روسا و دادستان‌هاي كليه حوزه‌هاي قضايي و ارتباط برخط در دادگستري‌هاي سراسر استان اصفهان برگزار شد. سردار محمدرضا نقدي معاون هماهنگ‌كننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران ضمن تبريك فرارسيدن يوم الله 13آبان بيان داشت: دشمنان ملت ايران با در اختيار داشتن سيستم‌ها و امكانات پيشرفته و دانشگاه‌ها و اتاق‌هاي فكر مجهز هنوز با پيش‌بيني‌هاي غلط و محاسبه‌هاي اشتباه در فكر براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند اما اين مديريت امامين انقلاب و بصيرت مردم ايران بوده كه توانسته تمام نقشه‌هاي آنان را نقش بر آب كند.

وي با اشاره به حمايت آمريكا از اغتشاشات ايران افزود: چگونه مي‌توان باور كرد آمريكايي كه خود قاتل ميليون‌ها نفر انسان بيگناه در سراسر جهان است و هرساله هزاران نفر در زندان‌هاي اين كشور جان‌ خود را از دست مي‌دهند و خود، انجام‌دهنده ي وحشيانه‌ترين اقدامات در تمام دنياست حال مدعي دفاع از آزادي مردم ايران شده است و به همين بهانه هر روز حمايت خود از اغتشاش‌گران را اعلام مي نمايد.

معاون هماهنگ‌كننده سپاه پاسداران درگذشت خانم مهسا اميني را بهانه اي براي ضربه زدن به نظام توسط دشمنان دانست و تصريح كرد: تمام شواهد از جمله فيلم دوربين‌هاي مداربسته، نظريه پزشكي قانوني، تاييد پدر خانم اميني و تاييديه حدود چهار هزار پزشك مبين اين مسأله بوده كه هيچ گونه ضرب و شتمي توسط ماموران صورت نگرفته اما دشمنان بدون حتي يك دليل موجه اين مسأله را دست‌آويزي براي تضعيف نظام مقدس اسلامي قرار داده اند.

ايشان در ادامه، فضاي مجازي را ابزار نفوذ دشمن در جامعه عنوان و اظهار داشت: وقتي مديريت فضاي مجازي دست دشمنان اين مردم باشد آن‌ها هرچيزي كه نافي منافع و اهداف شوم‌شان باشد را حذف و فيلتر مي كنند و در مقابل مطالب و مواردي كه به نظام و مردم آسيب وارد مي كند را برجسته مي‌كنند و به خورد مخاطبان ناآگاه مي‌دهند. اينجاست كه ما خود بايد ابتكار عمل را در دست بگيريم و اجازه سوءاستفاده دشمن از فضاي مجازي در ايران را ندهيم.

سردار محمدرضا نقدي در پايان سخنان خود دستگاه قضايي كشور را پناه‌گاه و محل تظلم‌خواهي مردم دانست و از قضات و كاركنان خواست تا با الگو قرار دادن عدالت حضرت علي (ع) موجبات گسترش هرچه بيشتر عدل در جامعه را فراهم سازند.
 

مطالب پیشنهادی