14:04 1401/11/17

به گزارش مفتاح، جشنواره چهل ویکم فیلم فجر در گلستان شهدا افتتاح شد.  18 فیلم جشنواره در اصفهان و در سه سینما به نمایش در خواهد آمد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در خصوص این جشنواره گفت: امروز در کنار مزار شهدا گرد هم آمدیم تا با بهره گیری از عنایات خاص خدا و انفاس قدسی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس،  شهدای مدافع حرم و سلامت بتوانیم با آن‌ها عهد ببندیم تا پای جان و تا آخرین نفس در مسیر شهدا و آرمان‌های انقلاب خواهیم ایستاد.
علی تمنایی افزود: وظیفه داریم با استفاده از ابزار فرهنگ و هنر در جهت رشد و تعالی فضایل اخلاقی در جامعه گام برداریم و با ابزار هنر فضای جامعه را تلطیف و تحرک و نشاط در بین مردم ایجاد کنیم.
سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان با اکران ۱۸ اثر سینمایی بخش مسابقه سودای سیمرغ (چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ) در سه سینمای ساحل، فلسطین و سپاهان از امروز تا ۲۴ بهمن ادامه دارد.
آثار قابل نمایش در اصفهان شامل "در آغوش درخت"، " آه سرد"، " جنگل پرتقال"، " شماره ۱۰"، " پرونده باز است"، " روایت ناتمام سیما"، " خوک، چرا گریه نمی‌کنی"، "‌های پاور"، " بعد از رفتن"، " کت چرمی"، " هفت بهار نارنج"، "آن‌ها مرا دوست داشتند"، " استاد"، " عطرآلود"، " یادگار جنوب"، " بچه زرنگ" و" سرهنگ ثریا" است.

امروز دوشنبه 17 بهمن ماه طبق جدول پخش آثار سینمایی از ساعت از ساعت 16 و30 دقیقه دو دوسانس به نمایش در خواهد آمد. سینما سپاهان ویژه اصحاب رسانه است که امروز دو فیلم "هفت بهار نارنج" به کارگردانی فرشاد گل سفیدی وفیلم " آه سرد" به کارگردانی ناهید عزیزی به نمایش در خواهد آمد.  

مطالب پیشنهادی