18:45 1401/04/11

به گزارش مفتاح ، سرهنگ پاسدار عباس محمدی مسئول مرکز اردویی سپاه صاحب‌الزمان اصفهان (عج) اظهار کرد: اردوهای راهیان نور غرب استان اصفهان از ۱۱ تیر آغاز و تا پنجم مرداد ادامه خواهد شد.
وی ادامه داد: این اردوها به صورت ۷۲ ساعت (سه روزه) انجام می‌شود و در این مدت روزانه پنج دستگاه اتوبوس زائران این اردوها را به غرب منتقل خواهد کرد که پیش‌بینی‌ می‌شود در این مدت قریب هفت هزار نفر در این اردوها شرکت کنند.
محمدی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این اردوها از مناطق بانه، سقز و یادمان‌های بیرانوند و بلحسن و همچنین جاده بانه- سردشت بازدید خواهند کرد.
مسئول مرکز اردویی سپاه صاحب‌الزمان اصفهان (عج) ابراز کرد: کلیه اتوبوس ها با رعایت شرایط ایمنی و سلامت زائران در مسیر تردد می کنند و دارای بیمه هستند و علاوه بر این کلیه بسیجیان نیز تحت پوشش بیمه غرامت بسیج قرار خواهند گرفت.
وی خاطر نشان کرد: برنامه های متنوعی از جمله بهره گرفتن از راویان دوران دفاع مقدس، برنامه‌های نماز جماعت و مداحی، برگزاری شب‌های خاطره، نمایش فیلم های سینمایی، حضور مناطق عملیاتی در دستور کار است.
محمدی خاطر نشان کرد: قریب پنج هزار و ۶۰۰ رزمنده استان اصفهان در کردستان به شهادت رسیدند و مردم اصفهان، بسیجیان و همرزمان شهدا همواره علاقه‌مند به حضور در این مناطق هستند.
مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور انتقال معارف، ارزشها و آموزه‌های دوران دفاع مقدس مانند مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی به نسل‌های بعدی و جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب است ضمن اینکه رونق گردشگری و آشنایی جوانان با فرهنگ و آداب رسوم مردمان این مناطق را مدنظر داریم.
وی اضافه کرد: این اردوها یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های فرهنگی در زنده‌ نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس و همچنین در انتقال سبک زندگی شهدا و رزمنگان دفاع مقدس تاثیر بسزایی دارد.

مطالب پیشنهادی