دوشنبه، 09 تیر 1404 - 21:05

تخفیف ۵۰ درصدی اقامت، در هتل پارسیان عالی‌قاپو

در راستای بهبود روحیه مردم و جذب گردشگر، مدیریت هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان تصمیم گرفته است هزینه اقامت در هتل را تا پایان تیرماه با تخفیف ۵۰ درصد انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری مفتاح:علیرضا قصوری در نشستی که امروز با موضوع توسعه گردشگری و خدمات این هتل، در سالن جلسات مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار شد، گفت: قبل از جنگ ۱۲ روزه درصد اشغال این هتل تا ۸۵درصد می‌رسید ولی به دلیل این اتفاق با کاهش چشمگیر مسافران روبرو بودیم و درصد اشغال هتل بسیار کم شد. اکنون در راستای بهبود روحیه مردم و جذب گردشگر، مدیریت هتل پارسیان عالی‌قاپو اصفهان تصمیم گرفته است هزینه اقامت در هتل را تا پایان تیرماه با تخفیف ۵۰ درصد انجام دهد.
مدیرعامل هتل پارسیان عالی‌قاپو افزود: این تخفیف شامل تمامی اتاق‌های هتل می‌شود.
وی هدف اصلی از اجرای این تخفیف را راهی برای احیای صنعت گردشگری و جذب مسافران و گردشگران بیشتر ذکر کرد و اذعان کرد: ما معتقدیم مسافرت می‌تواند در بهبود روحیه مردم پس از اتفاقات اخیر تاثیر بسیاری داشته باشد.

6702957df6ad7f9b8fab0828_e4136a20-952c-490f-8b5e-c


*شعارهتل پارسیان عالی‌قاپو؛مهمان به روی باز ما می‌آید نه به سفره باز ما
قصوری در ادامه به دسترسی راحت این هتل
به جاذبه‌های تاریخی مثل: میدان نقش‌جهان و سی‌وسه‌پل اشاره کرد و افزود: گروه هتل‌های پارسیان بزرگترین گروه هتل‌داری کشور در راستای هتل‌های ۴ستاره و ۵ ستاره است.
وی تاکید کرد: علت اصلی انتخاب یک هتل ۴ یا ۵ ستاره توسط مسافران، رفتار پرسنل، خدمات و سرویس‌دهی بهتر و استاندارتر، نظافت خوب و خوش‌آمدگویی و سایر خدمات در این هتل‌هاست.
قصوری به شعار هتل پارسیان عالی‌قاپو اشاره کرد وگفت: شعار ما همیشه این بوده است که ((مهمان به روی باز ما می‌آید نه به سفره باز ما))
وی تصریح کرد: از جمله امکانات این هتل ۴ ستاره می‌توان به وجود دو  رستوران‌ با سرو غذاهای بین‌المللی و ایرانی، استخر ،سونا و کافی‌شاپ با فضایی آرامش‌بخش اشاره کرد.
قصوری به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی هتل‌داری در دو سال در هتل پارسیان عالی‌قاپو اشاره کرد و گفت: در این دو سال در زمینه‌هایی مانند: خانه‌داری، میزبانی، تشریفات، آداب معاشرت، زبان تخصصی، آشپزی، پخت غذاهای خاص و سوپ، توسط اساتید برجسته برای همکاران کلاس آموزشی گذاشته شده است.
*هتل پارسیان عالی‌قاپو با ۱۰۶ باب اتاق آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است
قصوری بیان کرد: هتل پارسیان عالی‌قاپو در قلب پایتخت فرهنگ و تمدن ایران و در گذرگاه گردشگری بزرگ خاورمیانه، یعنی گذر چهارباغ عباسی و در مجاورت ۲۱ جاذبه گردشگری عظیم واقع قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۴۵ تأسیس و در سال ۱۳۵۵ به تعداد اتاق‌های آن اضافه و در سال ۱۴۰۲ یک بازسازی کامل در این هتل انجام شده است که در حال حاضر با ۱۰۶ باب اتاق استاندارد آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است.

6702957e916cd6b7e8cc3757_48c45edc-dd8c-4756-acba-6


*اصفهان باید قطب گردشگری اصلی کشور شود
وی با بیان اینکه اصفهان قطب گردشگری است گفت: استاندار محترم اصفهان فرمود؛ اصفهان باید قطب گردشگری اصلی کشور شود.
قصوری افزود: در راستای صحبت ایشان باید گفت که اصفهان پتانسیل این موضوع را دارد.
مدیرعامل هتل پارسیان عالی‌قاپو همچنین از اعلام آمادگی این هتل برای انعقاد تفاهم‌نامه با امور رفاهی ارگان‌های مختلف برای خدمات‌دهی به پرسنل آنها خبر داد و گفت: از جمله برنامه‌های آینده این هتل،احداث روف‌گاردن (بام سبز) با همکاری سرمایه‌گذاران داخلی است. این فضا به عنوان یک محیط تفریحی و گردشگری طراحی می‌شود و چشم‌انداز زیبایی از شهر اصفهان ارائه می‌دهد.
وی اضافه کرد: همچنین این هتل قصد دارد با برگزاری دوره‌های لیدری، با آژانس‌های مسافرتی و راهنمایان تور همکاری نزدیک‌تری داشته باشد تا مسافران بتوانند از جاذبه‌های کمترشناخته‌شده اصفهان مانند موزه موسیقی و باغ پرندگان بازدید کنند.
وی همچنین به پاسخگو نبودن هتل‌های اصفهان در ایام پیک اشاره کرد و تصریح کرد: احداث هتل‌های چهار و پنج‌ستاره از جمله نیازهای اصفهان است که ورود سرمایه‌گذاران در این خصوص ضروری است.
قصوری با اشاره به نقش رسانه‌ها در معرفی اصفهان و جاذبه‌های گردشگری آن، از رسانه‌ها خواست تا با معرفی بهتر جاذبه‌های اصفهان به جذب گردشگر کمک کنند.
*پرسش خبرنگار مفتاح:
خبرنگار مفتاح ضمن اشاره به صحبت مدیر عامل هتل پارسیان عالی‌قاپو در خصوص رضایتمندی بالای مسافران و گردشگران از خدمات و امکانات هتل، از چگونگی نظرسنجی و نظرات مهمانان این هتل پرسید.
قصوری در جواب پاسخ داد: در بحث رضایتمندی CRM(مدیریت ارتباط با مشتری) ما فعال است. به غیر از هتل، یک CRM کلی هم در شرکت هتل‌های پارسیان داریم که کل ۲۰ هتل را رصد می‌کند.

وی افزود: در ضمن مسافران می‌توانند با شماره ۴ رقمی ۲۷۲۰ که بدو ورود به هتل به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود هر نظر، پیشنهاد و یا انتقادی دارند از این طریق به ما اعلام کنند. در پایان اقامت نیز یک پیامک نظر سنجی برایشان ارسال می‌شود که اگر فرصت نظر سنجی در هتل را نداشتند بوسیله اپلیکیشن این نظرسنجی را پر کنند که ما آن را بلافاصله رصد می‌کنیم. قصوری تاکید کرد: خوشبختانه تا به حال هیچ‌گونه شکایتی نداشته‌ایم و ما هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهیم، مهمانانمان ناراضی از هتل بروند.
خبرنگار: منیره فهامی

مطالب مرتبط

کاهش بودجه امسال در مقایسه با سال ۹۷

به گزارش مفتاح، لایحه بودجه سال 98 کل کشور با منابع بودجه اعم از منابع عمومی و منابع اختصاصی افزون بر 4786 هزار میلیارد ریالی، سه شنبه گذشته 4دی ماه ا...

نقش احزاب، تشکیلات و سازمانهای مردم نهاد در جامعه

مهمترین بحثی که باید در حقوق شهروندی مورد توجه قرار گیرد، بخش فرهنگی ماجرا است و پس از آن باید به بُعد حقوقی آن توجه داشت. گاهی می توان با قانونگذاری....

خبرنگار مفتاح، رتبه دوم مصاحبه جشنواره قاصد آب را از آن خود کرد

در این جشنواره خبرنگار پایگاه خبری مفتاح، سرکار خانم منیره فهامی، موفق به کسب رتبه دوم مصاحبه، با اثری با عنوان آبی زیر پوست شهر اصفهان نیست شد. این د...