به گزارش مفتاح، در مراسم تشییع عالم مبارز و مجاهد نستوه آیت الله هادی باریک بین متن وصیت‌نامه پدر معنوی استان برای مردم قرائت شد.

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین روز یکشنبه با حضور پرشور دوستداران و ارادتمندان به این عالم گرانقدر حجت الاسلام گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری ، مجید انصاری نماینده حقوقی رئیس جمهور و آحاد گسترده مردم در قزوین برگزار شد.

در این مراسم متن وصیت‌نامه مرحوم آیت الله باریک بین قرائت شد که در این وصیت نامه آمده است:

بسمه تعالی

از بازماندگان و نزدیکانم می‌خواهم که در همه حال خداوند را فراموش نکنند و اسلام را یاری کنند و در کشت بذر عمل صالح کماً و کیفاً بکوشند که همه ما در سرای باقی با محصول عمل خود سنجیده می‌شویم.

در این مسیر و برای رسیدن به این مقصد الهی کتاب شریف و زندگی‌ساز قرآن در کنار سنت و سیره حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و اهل‌بیت پاک و مطهر ایشان بهترین راهنماست و خداوند بزرگ را به دلیل موهبت عظیم انقلاب اسلامی شکرگزارم و از همگان می‌خواهم حق این شکر را به جای آورند.

ادای این حق تکریم و تعظیم حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ادامه راه تا تحقق آرمان‌های ایشان که همان آرمان‌های انبیاء عظام علیهم‌الاسلام است، می‌باشد.

ازخداوند متعال طلب مغفرت دارم وازمردم بزرگوار قزوین تقاضا می‌کنم این بنده حقیر را به حقوقی که ادا نکردم و یا نتوانسته‌ام، حلال کنند و از خداوند متعال برای این خدمتگزار ناقابل خود طلب مغفرت کنند که من هیچ‌گونه طاقت حساب و عذاب آخرت را ندارم.

پیکر آیت الله باریک بین پس از مراسم تشییع در جوار فرزند شهیدش در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده می شود.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی