18:41 1399/12/17

به گزارش مفتاح وبه نقل از  پایگاه خبری پلیس سرهنگ " اصغر زارع"   بیان داشت: بر طبق روال هر ساله  امسال هم  از 20 اسفند ماه  تمام نیروها و گشت های  پلس راه استان  تا پایان ایام نوروز 1400 به منظور تشدید کنترل نظارت ها بر محورهای مواصلاتی استان در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: هرچند که برابر تدبیر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا سفر به استان اصفهان با محدودیت و ممنوعیت هایی همراه است و هیچ گونه تدارکی برای پذیرایی و میزبانی از مسافران نوروزی فعلاً صورت نگرفته اما با این حال به دلیل اینکه استان اصفهان شاهراه اصلی کشور و  مسیر عبور خودروهای حمل بار و ... است به همین جهت پلیس راه استان اصفهان تدابیر لازم را برای خدمت رسانی به رانندگانی که از مسیر های استان عبور می کنند را بکار گرفته است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان، شناسایی نقاط پر تصادف ، استقرار تیم های خودرویی و  تیم های ثابت در محورهای مواصلاتی  و راه اندازی ایستگاه های امنیت و سلامت در راه های برون شهری را از جمله ماموریت های این پلیس در ایام نوروز 1400 برشمرد .

رییس پلیس راه استان اصفهان ضمن توصیه همگان به نکات بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و پرهیز از هرگونه سفر غیر ضروری برون شهری گفت:  از کسانی که به هر علتی اقدام به مسافرت می کنند می خواهیم به قوانین و مقررات احترام گذاشته و از ارتکاب هر گونه تخلف رانندگی خودداری کنند چرا که پلیس بر سر سلامت و امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و در صورت قصور از سوی رانندگان  آنان اعمال قانون خواهند شد.

 

مطالب پیشنهادی