12:45 1399/12/17

رئیس هیئت اسکواش استان از تاسیس نخستین زمین پدل در اصفهان خبر داد.

به گزارش مفتاح نیوز به نقل از ایمنا، پدل یکی از جدیدترین ورزش‌های راکتی است که هر چند مدتی است زیر نظر فدراسیون اسکواش فعالیت خود را آغاز کرده، اما هنوز سالن‌های مخصوص به آن در بسیاری از نقاط مختلف کشور وجود ندارد. پدل ورزشی ترکیبی میان تنیس و اسکواش است و به کورت اختصاصی خود نیاز دارد. اصفهان هنوز زمینی برای این رشته تازه تأسیس ندارد و بسیاری از علاقه‌مندان به این رشته نمی‌توانند تمرین‌هایشان را آغاز کنند. با این حال هم‌اکنون نخستین کارگاه آموزش عمومی پدل در استان اصفهان در حال برگزاری است و رئیس هیئت اسکواش تأسیس زمین اختصاصی پدل در اصفهان را نوید داد.

در همین خصوص بهزاد نوید نیا اظهار کرد: ساخت زمین پدل جزء برنامه‌های هیئت اسکواش است و هیئت به همراه انجمن پدل استان با بخش خصوصی وارد مذاکره شده تا به زودی زمین پدل در استان اصفهان راه اندازی شود.

رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان در خصوص نخستین کارگاه آموزش عمومی پدل در استان، خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها از استقبال خوبی برخوردار شد و حدود ۳۰ نفر شرکت کننده خانم و آقا در این دوره حضور داشتند. کلاس‌ها بسیار مرتب، منظم و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و نظارت افسران هیئت پزشکی ورزشی برگزار شد.

وی افزود: از فدراسیون تشکر ویژه‌ای دارم که کارگاه عمومی آموزش پدل را به شکلی فوری در اختیار استان اصفهان قرار داد.

مطالب پیشنهادی