14:49 1399/08/26

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان: اهدای 23 کپسول اکسیژن در اصفهان برای کمک به بیماران نیازمند

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام روح‌الله بیدرام در خصوص اجرای پویش "نذر سلامت" در اصفهان با هدف کمک به کادر درمان و بیماران نیازمند برای تامین تجهیزات پزشکی اظهار داشت: بر این اساس از حدود یک ماه گذشته این پویش راه اندازی و مورد استقبال خیران و شهروندان اصفهانی نیز قرار گرفت.


وی با بیان اینکه در این پ.ویش خرید کپسول اکسیژن برای بیماران مبتلا به کرونا که امکان نگهداری آنها در مراکز درمانی به دلیل ازدیاد جمعیت وجود ندارد، راه‌اندازی شده است، افزود: برای این امر جمع آوری کمک های مردمی با حداقل مبلغ 20 هزار تومان در دستور کار قرار گرفت.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان اضافه کرد: با مشارکت شهروندان خیر و جمع آوری نذورات امامزادگان ناحیه دو اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان تاکنون 23 دستگاه کپسول اکسیژن خریداری و در اختیار خیریه‌ها و مراکز افق امامزادگان برای امانت دادن به بیماران نیازمندان قرار گرفته است.


وی با تاکید بر اینکه برای امانت دادن این کپسول‌ها به افراد نیازمند هیچ هزینهای دریافت نمی‌شود، اضافه کرد: برای خرید این کپسول‌ها 100 میلیون تومان هزینه شده است.


حجت‌‌الاسلام بیدرام با تاکید بر اینکه پویش "نذر سلامت" برای خرید کپسول‌های اکسیژن با توجه به نیاز استان به این امر همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به امامزادگان در این امر خداجویانه مشارکت داشته باشند.

مطالب پیشنهادی