14:45 1399/08/26

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر اینکه گسترش مراکز نیکوکاری تخصصی یکی از راهبردهای این نهاد برای کمک موثر به نیازمندان و توانمندسازی مددجویان است، گفت: اولین مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی استان در فولادشهر افتتاح شد.

 

زارع ادامه داد: این مرکز که با نام «مهر ولایت» فعالیت خود را آغاز کرده به همت جمعی از خیران و کارآفرینان منطقه فولادشهر و برای تمرکز بر اشتغال نیازمندان ایجاد شده است.

 

وی در ادامه مراکز نیکوکاری را یکی از بازوهای در حال گسترش کمیته امداد در زمینه ارائه خدمات به جامعه هدف، معرفی کرد و گفت: مرکز نیکوکاری «مهر ولایت» سیصد و سی و سومین مرکز نیکوکاری است که در سطح استان مشغول فعالیت شده است.

 

زارع یادآور شد:  پیشتر از این مراکز نیکوکاری «مداد رنگی» در زمینه تحصیل دانش آموزان و «ماهک» در زمینه تجهیزات پزشکی به عنوان اولین مراکز تخصصی در نوع خود توسط کمیته امداد در استان اصفهان راه اندازی شده اند.

 

وی همچنین گفت: راه اندازی مراکز نیکوکاری ویژه مسکن با نام «سرپناه» نیز در دست اقدام است و در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات ویزه توسط آنها به مددجویان و نیازمندان اصفهانی خواهیم بود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تقویت و گسترش مراکز نیکوکاری اصناف را از دیگر برنامه های این نهاد اعلام کرد و گفت: فعالان اقتصادی و اعضای اصناف گوناگون، فعالیت های زیادی برای کمک به نیازمندان انجام می دهند که گسترش این مراکز می تواند در جهت دهی به کمک های ارائه شده و افزایش اثر آنها بر بهبود زندگی نیازمندان، موثر باشد.

 

مطالب پیشنهادی