9:06 1399/08/18

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان حجت الله غلامی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس گفت افزود: امروز در این جلسه بحث محدودیت مشاغل به صورت گسترده‌تر و همراه با محدودیت زمانی مطرح شد.

به گفته وی طرح محدودیت زمانی مشاغل از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه اجرایی خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: محدودیت فعالیت مشاغل در سایر شهرستان‌های استان با نظر ستاد استانی مورد بررسی خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: درباره تردد خودروها در سطح شهر در جلسه ستاد ملی مطرح و مقرر شد محدودیت‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اعمال شود.

غلامی ادامه داد: استثناهایی به لحاظ ترددهای ضروری مشاغل خاص توسط قرارگاه عملیاتی کرونا تا هفته آینده بررسی و محدودیت ترددها اعمال خواهد شد.

به گفته وی با تصمیم گیری در خصوص ترددها متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به دورکاری ادارات خاطرنشان کرد: اختیاری به دستگاه‌های اجرایی استان داده شد که متناسب با میزان ارباب رجوع و حجم کاری درباره دورکاری برنامه ریزی و نوبت بندی کنند از این رو در جلسه آینده ستاد استانی عملکرد دستگاه‌ها در این خصوص بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی گفت: ابتدای جلسه امروز گزارشی از وضعیت حاد کرونا در ۳۱ استان کشور ارایه شد، متاسفانه در بیشتراستان‌ها میزان مبتلایان به کرونا رو بها فزایش است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد محدودیت‌ها مباحث مختلفی مطرح شداز جمله بحث مشاغل بود که در جلسات قبل محدودیت هشت شهرستان استان و کلانشهر اصفهان را اعمال کرده ایم.

مطالب پیشنهادی