12:08 1399/07/20

به گزارش مفتاح و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سید مجتبی حجازی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان با تاکید بر اینکه فعالیت این صندوق ضریب نفوذ ارائه خدمات قرض الحسنه بانکی به مددجویان تحت حمایت این نهاد را افزایش داده است، گفت: باجه های صندوق امداد ولایت در دفاتر این نهاد در سراسر استان راه اندازی شده و به ارائه خدمت مشغول هستند.

وی ادامه داد: در شش ماهه اول امسال بیش از ۴۷ میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان وام قرض الحسنه توسط این صندوق به مددجویان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۶ درصد افزایش یافته است.

حجازی همچنین گفت: این تسهیلات قرض الحسنه به عنوان وام کارگشایی، ودیعه، تعمیر، خرید و احداث مسکن، اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.

وی تعداد خانوارهای  بهره مند از تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت استان اصفهان در شش ماهه اول سال ۹۹ را ۷۲۲۸ خانوار اعلام کرد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تاکید کرد: وام های اشتغال پرداختی توسط کمیته امداد استان منحصر به پرداختی های این صندوق نیست و تسهیلات دیگری نیز با همکاری سایر بانک ها به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی در ادامه با درخواست از خیران و نیکوکاران برای افتتاح حساب در این صندوق، گفت: این اقدام خیر، توان صندوق برای پرداخت تسهیلات را افزایش می دهد و خوشبختانه در شش ماهه اول امسال با افتتاح ۱۵ هزار و ۷۹۵ حساب جدید تعداد حسابهای فعال صندوق با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۲۰ هزار و ۲۱۱ رسید.

حجازی در پایان گفت: نیکوکاران و همشهریان عزیز می توانند برای افتتاح حساب به شعبه مرکزی این صندوق واقع در خیابان چهارباغ پایین، ابتدای خیابان عباس آباد و یا باجه های مستقر در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان مراجعه و ضمن بهره مندی از کلیه خدمات بانکی بدون ربا در امر خیر حمایت عزتمندانه از نیازمندان نیز سهیم شوند.

 

 

مطالب پیشنهادی