9:09 1399/07/19

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" محمدرضا محمدی" در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: ماموران پلیس راهور شهرستان اصفهان حین کنترل و رصد هوشمندانه خودروهای متخلف با خودرویی که ارقام پلاک آن دستکاری شده بود مواجه و بلافاصله نسبت به توقیف و انتقال آن به پارکینگ اقدام کردند.

وی با بیان اینکه فرد خاطی رقم 492 درج شده در پلاک را به 192 تغییر داده بود افزود: این کار باعث شده بود که تمام تخلفات وی به نام صاحب اصلی پلاک ثبت و جریمه ای سنگین برای او صادر شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از این اتفاق، با فردی که پلاک متعلق به وی جعل شده بود تماس گرفته شده و از او خواستیم پیگیر موضوع جعل شدن پلاک خود شده و از کسانی که اقدام به این کار کردند به مراجع قضائی شکایت کند.

سرهنگ محمدی، با تاکید بر اینکه دستکاری در پلاک تخلف محسوب نمی شود بلکه جرم است و با مجرم هم طور دیگری رفتار خواهد شد گفت: این خودرویی که پلاک جعلی بر روی آن نصب شده در پارکینگ متوقف شده است و  تمامی جرایمی که به نام مالک اصلی ثبت شده هم بایستی توسط فرد متخلف پرداخت شود و علاوه بر این راننده نیز به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.

اخبار بیشتر

کشف 375 کیلو هروئین در یک عملیات مشترک پلیسی

پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: طرح برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش و جعلی به صورت ویژه و جدی در دستور کار این پلیس قرار گرفته و در این خصوص دستورات قضائی اخذ و حتماً برابر قانون با کسانی که اقدام به جعل ، مخدوش کردن و یا دست کاری کردن ارقام پلاک خودروی خود کنند برخورد می شود.

مطالب پیشنهادی