18:06 1399/07/12
 
به گزارش مفتاح وبه نقل از  خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس دانشگاه علوم اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص مطالبه پرستاران با بیان اینکه پرداخت کارانه پرسنل تابع دستورالعمل های خاص خودش است گفت: کارانه و اضافه کار مجموعه درمان استان اصفهان، ماهانه حدود ۳۲۰ میلیارد ریال است و از مسئولان مراکز درمانی خواسته ایم اسناد خود را هر چه سریعتر تحویل دهند تا دست کم کارانه و اضافه کار سه ماهه کادر درمان تا اواخر این هفته پرداخت شود.
دکتر طاهره چنگیز در خصوص فوق العاده ویژه که برخی پرستاران اصفهان مدعی اند و قول رئیس سازمان برنامه و بودجه بوده که از اول مهر واریز شود افزود: تا این لحظه خبری در این خصوص نداشته ایم و حتی دستورالعملی هم در این زمینه صادر نشده است.
وی خصوص استخدام و تبدیل وضعیت کادر درمان از جمله پرستاران هم گفت: تاکنون مجوزی از سازمان امور استخدامی کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داده نشده است.

بیش از ۲۵ هزار نفر اعضای کادر درمان ۳۹ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را شامل می‌شوند که از این تعداد ۱۵ هزار نفر پرستار هستند.
حدود ۱۰۰ نفر از پرستاران مراکز درمانی دولتی مختلف استان امروز به آنچه که تبعیض، پرداخت نشدن اضافه کار، کارانه و فوق العاده ویژه و تبدیل وضعیت گفته می‌شد مقابل در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تجمع کردند.

مطالب پیشنهادی