12:59 1399/06/15

به گزارش مفتاح ، حجه الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان بیان داشت : این تعداد نوشت افزار در قالب طرح مهر تحصیلی با هدف اجرای امینانه نیات واقفان در دستگیری از نیازمندان و تهیه امکانات اولیه آموزشی بین دانش آموزان بی بضاعت تهیه و توزیع شده است.


وی در ادامه عنوان کرد: روایات متعددی در زمینه علم‌آموزی داریم که افراد متمکن را ترغیب می‌کند تا در ثواب آن شریک باشند، به فرموده پیامبر اسلام علم گنج و کلید آن سؤال است. از این پرسش و پاسخ چهار نفر یعنی پرسش‌کننده، پاسخ دهنده، شنونده این سؤال و جواب و دوست‌دار آن اجر می‌برند و واقفان از گروه چهارم هستند.

اخبار مرتبط

تامین 1000 بسته تحصیلی برای دانش آموزان بی بضاعت اصفهان 


این مقام مسئول در ادامه در رابطه با ارزش ریالی بسته ها خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این بسته ها حدود ۸۱۵ میلیون و۲۹۶هزار ریال می باشد که از محل اجرای نیات موقوفات مرتبط در ناحیه ۱ و منابع فرهنگی بقاع متبرکه ناحیه ۲ تامین گردیده است.

حجت الاسلام روح الله بیدرام رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه دو نیز در این راستا اظهار داشتند: در آستانه سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان نیازمند برای شرکت در طرح «مهر تحصیلی» با همکاری مناطق مختلف آموزش وپرورش استان اصفهان شناسایی و تعدادی دیگر توسط اداره اوقاف و امور خیریه و هیات امنای محترم بقاع متبرکه شناسایی و مشخص شدند.

مطالب پیشنهادی