8:25 1399/06/04

 

 

رسول مختاری در گفت و گو با خبرنگار مفتاح اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام محرم ۲۰ طرح ویژه گرافیکی در ۲۰ تابلوی تبلیغات شهری پیام کربلا ورعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری سالار شهیدان را برای شهروندان بازگو می‌کند.


مسئول کمیته فرهنگ شهروندی شهر کوشک رسالت این کمیته را اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای شهروندان دانست و گفت: تابلوهای شهری، راه ارتباطی مردم با این کمیته هستند که در تمام نقاط شهر وجود دارند و با توجه به اهمیت موضوع عاشورا وبرگزاری مراسمات باوپروتکل های بهداشتی واطلاع رسانی درست سعی کرده ایم به بهترین نحو این حرکت را به سمت اجرا بکشانیم.


وی افزود: علاوه بر این روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرکوشک هفت مسابقه مختلف بصورت مجازی در رشته های عکاسی،نقاشی،شعر،تعزیه خوانی،کارت پستال، داستان کوتاه و طراحی باهمکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان روایت عشق و دلداگی محرم برنامه ریزی کرده است که در دست اجراست.


مدیر روابط عمومی شهرداری شهر کوشک تصریح کرد: قرائت زیارت عاشورا هر صبح توسط کارکنان شهرداری با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه هایی است که در دهه اول محرم در دست اجراست.

 

رسول مختاری با بیان اینکه در هر ماه دو بار تابلوهای فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان به بیان یکی از موضوعات شهری می‌پردازد، تصریح کرد: طبق نظرسنجی‌ها، تأثیرگذاری و بازخوردهای تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی از سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر بوده است.

مطالب پیشنهادی