10:25 1399/05/05

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان لنجان خبر داد: عملیات سیلکت محور روستایی کته شور شهرستان لنجان در خط پایان

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فاز دوم عملیات سیلکت محور روستایی سه راهی بازیافت تا حدفاصل راه روستایی کته شور به طول 8 کیلومتر پایان یافت.

ابوالفضل صباغی ادامه داد: فاز اول این پروژه در سال گذشته به طول 7 کیلومتر اجرا شده بود و با اجرای 8 کیلومتر جدید، در مجموع 15 کیلومتر از این محور سیلکت شد.

وی اعتبار اجرای فاز دوم این پروژه را 560 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه شاهد ارتقای ایمنی تردد کاربران در این محور خواهیم بود.

صباغی افزایش رضایتمندی مردم را از دیگر دستاوردهای اجرای این پروژه عنوان و اظهار کرد: اجرای آسفالت های نوین ضمن افزایش طول عمر آسفالت، تخریب آن را به تاخیر می اندازد.

تکمیل روشنایی گردنه ذوب آهن به زرین شهر و تقاطع سه راهی گاز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان لنجان همچنین از ارتقای ایمنی تردد در محور ذوب آهن به زرین شهر این شهرستان خبر داد و گفت:  عملیات تعمیر  و تکمیل روشنایی 5.5 کیلومتر از این محور انجام شد.

وی همچنین روشنایی تقاطع های غیرهمسطح، رمپ و لوپ های تقاطع های غیر همسطح  سه راهی گاز این شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده ای  برشمرد.

 

مطالب پیشنهادی