12:40 1399/03/01

 

به گزارش مفتاح و به نقل از   پایگاه خبری پلیس، سردار" محمدرضا میرحیدری" با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و شکایت مال باخته، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، سارق یا سارقان با اطلاع ازعدم حضور ساکنان منزل و خلوت بودن ساختمان به صورت حرفه ای اقدام به باز کردن در منزل کرده و سپس با تخریب گاو صندوق داخل منزل، اموالی از قبیل پول نقد، دلار و طلاها را به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و بکارگیری یک سری اقدامات هوشمندانه موفق شدند هویت یکی از سارقان و مخفیگاه وی را در استان تهران شناسایی کنند.

سردار میرحیدری گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران با اخذ نیابت قضائی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به 36 فقره سرقت با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم ردیف دوم نیزطی عملیاتی هوشمندانه در یکی از استان های همجوار دستگیر شد اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این سارقان 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه متهمان اموال مذکور را صرف خرید املاک، زمین و خودرو کردند از پیگیری های لازم برای مصادره اموال و بازگرداندن آن ها به مال باختگان خبرداد و اظهار داشت: سارقان با شکایت شاکیان به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مطالب پیشنهادی