13:10 1399/02/30

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار "محمدرضا میرحیدری"  اظهار داشت: از زمانی که ویروس منحوس کرونا در کشورمان شیوع پیدا کرد بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه و افراد ضعیف جامعه تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از همان روزهای اول شیوع کرونا در حوزه های مختلف وارد عمل شد افزود: رزمایش همدلی مومنانه کارکنان انتظامی استان اصفهان به همت مجموعه عقیدتی سیاسی این فرماندهی آغاز شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رزمایش به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته شد و در این طرح همدلی مومنانه یک هزار و 200 بسته معیشتی تهیه شده که بین نیازمدان توزیع می شود.

سردار میر حیدری با اشاره به اینکه کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی نیز در این ایام توسط کارکنان انتظامی استان اصفهان بین نیازمندان توزیع شده اظهار داشت: بسته‌هاي تهيه شده شامل برنج ، روغن، ماكاراني، رب گوجه و دیگر اقلام مصرفی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: انشاءالله با یاری خدای متعال و همدلی مومنانه مردم عزیز کشورمان و رعایت توصیه های بهداشتی به زودی شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم.

 

حضور پرشور کارکنان پلیس اصفهان در رزمایش کمک مؤمنانه

 

 رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان از تهیه یک هزار و200 بسته معیشتی به منظور توزیع بین آسیب دیدگان ناشی از شرایط بیماری کرونا در کشور خبر داد.

حجت الاسلام  "محمد حسین عادل پور" اظهار داشت: به دلیل شرایط ناشی از  شیوع ویروس کرونا در کشورمان بسیاری از هموطنان برای امرار معاش خود با مشکل موجه شدند که لازم بود تا هر کسی به مقتضای توان خود دست این عزیزان را بگیرد و به آنان کمک کند.

وی افزود: پس از فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، اقشار مختلف مردم به ندای رهبر خود لبیک گفته و صحنه های بسیار زیبایی از همدلی و نوعدوستی را خلق کردند که در دنیا نظیر آن وجود ندارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی نیز در این رزمایش پرشور حاضر شد گفت: امروز مرحله دیگری از رزمایش همدلی نیروی انتظامی توسط  مجموعه عقیدتی سیاسی اصفهان آغاز می شود.

حجت الاسلام عادل پور تصریح کرد: در این رزمایش یک هزار و 200 بسته معیشتی شامل اقلام مصرفی که ارزش  هر کدام آن ها 3 میلیون ریال است تهیه شده که در بین افراد نیازمند و آسیب دیده ناشی از شرایط بیماری کرونا  توزیع خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اصفهان از استقبال پرشور کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای حضور در رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد و تاکید کرد: کارکنان این فرماندهی کمک های نقدی و غیر نقدی دیگری به مجموعه عقیدتی سیاسی استان ارائه کردندکه این کمک ها نیز در بین اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع می شوند.

حجت الاسلام  عادل پور با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد، به یاری خدای متعال ، دعای خیر مردم کشورمان  و رعایت های توصیه بهداشتی بزودی شاهد دفع  ویروس منحوس از سر  کشور عزیزمان خواهیم بود.

مطالب پیشنهادی