13:08 1399/02/25

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا محمدي" ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم خداجو و روزه دار گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم خداجو و روزه دار و جلوگیری از ازدحام جمعیت و ایجاد ترافیک در محل های اعلامی از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونای استان برای برگزاری مراسم لیالی قدر، محدودیت هایی در این محل ها اجرا می شود.

وی افزود: براین اساس از ساعت 20 شب هاي قدر تا پايان مراسم توقف و تردد هرنوع وسيله نقليه در شهر اصفهان از ميدان شهيد لاوي به سمت گلستان شهدا و همچنين از سمت ميدان بسيج به سمت گلستان شهدا و همچنين از سمت ميدان بسيج به سمت گلستان شهدا داده ممنوع است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در صورت ازدحام جمعيت محدوديت هاي مذکور در رينگ هاي بعدي از خروجي بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، چهارراه فرايبورگ و تقاطع سپهسالار و ...نیز اجرا خواهد شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: توقف وسايل نقليه از جمله خودرو و موتورسيکلت در مقابل درهاي ورودي و پياده رو هاي گلستان شهدا و ساير محل هاي تعيين شده هم ممنوع است و در این خصوص پارکينگ جنب گلستان شهدا(ظلع شرقي) و روبروي آن براي پارک موتورسيکلت ها پيش بيني شده است. همچنین با هماهنگي هاي به عمل آمده ، در ليالي قدر پارکينگ هاي محدوده مرکزي شهر به صورت رايگان در اختيار شهروندان قرار داده مي شود تا بي نظمي ترافيکي در خيابان هاي شهر به جهت پارک هاي غير مجاز را شاهد نباشيم.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به حضور حداکثر نيروهاي پليس راهنمايي و رانندگي استان در مناطق مختلف شهري و محل هاي تعيين شده از شهروندان می خواهیم براي روان سازي ترافيک بيشترين همکاري را با ماموران پليس راهنمايي و رانندگي در سطح استان داشته باشند.

مطالب پیشنهادی