9:14 1399/02/21

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز شنبه در حاشیه توزیع ۳۵ هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) در انگورستان ملک اصفهان گفت: این حرکت بزرگ در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص طرح مواسات مومنانه ارایه شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: دستگاه‌های مختلف از جمله بسیج، خیریه‌ها، تولید کنندگان و اصناف استان در ارائه این طرح کمک کردند و جا دارد از زحمات این دستگاه‌ها تشکر کرد.

 

وی ادامه داد: در کنار همه دستگاه‌ها و خیریه‌ها ستاد اجرای فرمان امام (ره) در خصوص اجرایی شدن دستور رهبر معظم انقلاب مبتنی بر مواسات مومنانه حمایت‌های بسیاری داشته است.

 

استاندار اصفهان تاکید کرد: استقبال مردم اصفهان از این طرح بی سابقه بوده و این از روحیه جهادی و حماسی مردم این استان نشات می گیرد که همواره چه در دفاع مقدس و چه پس از آن هرگاه به حمایت‌های مردمی نیاز بوده به صورت خوش درخشیده اند.

 

وی اضافه کرد: تقدیم ۲۳هزار و ۵۰۰ شهید در سالهای دفاع مقدس، حضور امدادی و حمایتی از استان‌های سیل دیده و زلزله زده در سالهای گذشته و حضور در طرح مواسات مومنانه نمود بارز این روحیه جهادی است.

مطالب پیشنهادی