مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان: همه سرویس مدارس و تاکسی های شهر اصفهان ضدعفونی می شود

 

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هادی منوچهری با اشاره به اینکه اقدامات مقابله ای برای کنترل شیوع ویروس کرونا در مجموعه تاکسیرانی شهرداری اصفهان در دو بخش آموزشی و عملیاتی اجرایی می شود، اظهار کرد: بخش آموزشی فعال شده است و در همین راستا پیام های آموزشی در شبکه های اجتماعی و به صورت پیامک برای رانندگان ارسال شده است.

وی ادامه داد: در بخش عملیاتی هم فراخوانی برای آموزش رانندگان سرویس های مدارس اعلام می شود تا اساتید متخصص در زمینه بهداشت، موارد ایمنی و بهداشت و نحوه ضدعفونی کردن سرویس های مدارس را به رانندگان آموزش دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ضدعفونی سرویس های مدارس شهر اصفهان باید دو بار در روز، یک بار قبل از سرویس گیری و یک بار بعد از پایان کار انجام شود.

وی گفت: سازمان تاکسیرانی اقلام مورد نیاز برای شست و شو و ضدعفونی کردن خودروهای سرویس مدرسه را با کمترین هزینه در اختیار رانندگان قرار خواهد داد.

مذاکره با شرکت های تاکسی اینترنتی برای افزایش فعالیت   

منوچهری تعداد سرویس های مدرسه شهر اصفهان را 9 هزار خودرو با 9 هزار راننده عنوان کرد و افزود: این تعداد سرویس مدرسه هر روز 72 هزار دانش آموز اصفهانی را در شهر جابجا می کنند.

وی در مورد اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی در تاکسی های زرد شهر اصفهان هم گفت: فعالیت های آموزشی برای رانندگان 23 هزار تاکسی زرد در شهر اصفهان انجام و بروشورهای آموزشی بین آنها توزیع می شود. همچنین آموزش های مجازی برای این دسته از رانندگان هم انجام می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: به رانندگان تاکسی آموزش لازم برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و استفاده از آن بر روی صندلی ها، دستگیره و دیگر قسمت های مورد نیاز خودرو صورت گرفته است و باید روزی سه بار خودروها ضدعفونی شود. 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر کاهش فعالیت تاکسی های اینترنتی در شهر اصفهان در روزهای اخیر هم اظهار کرد: گزارشاتی در این خصوص دریافت کرده ایم و در حال مذاکره و رایزنی با شرکت های تاکسی اینترنتی برای افزایش فعالیت آنها برای جابجایی مسافران هستیم.

 

 

مطالب پیشنهادی