16:32 1398/10/19

 

 

به گزارش مفتاح به نقل از فارس ، جنایت امریکایی ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی بر خلاف آنچه ان ها انتظار داشتند موجب انسجام و ایجاد انگیزه در ملت ایران شد.

در شهر های مختلف جمعیت چند میلیونی آرمان این سرباز را ولایت را فریاد زده و مسؤولان نظامی خواهان انتقام شدند، انتقامی که بامداد امروز (چهارشنبه ۱۸ دی ماه) با پاسخ کوبنده سپاه پاسداران مواجه شد.

یکی از اقداماتی که از طرف مردم مطرح شده و از سوی مسؤولان نیز پیگیری شد، نامگذاری معابر به نام و یاد شهید سپهبد سلیمانی بود، اصفهان نیز در این مسیر مستثنا نبوده و طبق انچه اعلام شده قرار است برخی از معابر جدید و قدیمی به نام شهید مزین شود.

نامگذاری آزادراه شرق اصفهان به نام سپهبد شهید

عباس رضایی استاندار اصفهان در همین رابطه اظهار داشته: آزادراه شرق اصفهان که تا پایان سال‌جاری عملیات ساخت آن به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری می‌شود با نام شهید سردار سلیمانی مزین می‌شود.

آزاد راه شرق اصفهان کریدور جنوب به شمال کشور را به یکدیگر متصل می کند و با بهره گیری از این آزادراه فاصله تهران به شیراز ۲.۵ ساعت و فاصله تهران به اصفهان یک ساعت کوتاهتر می شود. احداث این بزرگراه موجب کاهش بار ترافیکی در شهرها شده و موجب می گردد تا کسانی که مقصدشان اصفهان یا شیراز است بدون نیاز به ورود به شهرهای یزد و کرمان مسیر خود را طی نمایند.

فریده روشن عضو شورای شهر اصفهان نیز امروز عنوان کرده: در جلسه شورای نامگذاری پیشنهاد شد خیابان صفه به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی تغیر نام پیدا کند؛ در جلسه بعدی شورای شهر اصفهان تغیر نام خیابان صفه به سپهبد سلیمانی تصویب خواهد شد.

در جلسه شورای اسلامی شهر نجف آباد مورخ ۱۶ دیماه ۱۳۹۸، مسیر حدفاصل تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی بسمت فولادشهر مزین به نام این سردار گلگون کفن مطرح و مصوب گردید.

بنابر اعلام شورای اسلامی شهر گرگاب میدان انتهایی خیابان شهید مطهری و بلوار امام علی(ع) به نام  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

با اعلام شورای اسلامی شهر نجف آباد، مسیر حدفاصل تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی بسمت فولادشهر  به نام  سردار شهید سلیمانی تصویب شد.

دو واحد آموزشی ۱۶ و ۹ کلاسه در شهرستان های مبارکه و شاهین شهر به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

با اعلام شورای اسلامی شهر تودشک میدان ورودی در حال احداث شهر تودشک به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

همچنین نام مدرسه طلوع دانش شهر هرند به نام سردار حاج قاسم سلیمانی تغییر می یابد.

 

مطالب پیشنهادی