13:39 1398/10/14

پیام تسلیت مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان؛ سردار،دل مبارزان به پهناورى جهان اسلام به چشمان بيدار تو گرم بود

 

به گزارش مفتاح و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی  در پیامی این واقعه را به محضر آقا صاحب الامر (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی)، و خاصه ملت شریف ایران تسلیت گفت
.
متن این پیام مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بدین شرح است:

سلام و صلوات خدا بر مردانى كه با شهادت خويش هنر آسماني شدن را به زميني ها  آموختند آنان كه بن بست هاى مكرر دنيا را به غريو فرياد و زلال خون خودشكستند.

سلام برآنان كه قامت ايستاده شان ايستاده سرو رابه سجود آورده و دل دريايي شان دريا را تشنه زلالشان كرده است. 
آنان كه دشت هاى بیکران و آسمانهاى بى پايان حيرت زده از گشادگى سينه شان مانده و كوههاى سرافراشته سر به زير از گامهاى بلندشان گشته و مردان مردي كه نوربينش و بصيرتشان خورشيد را كم سو نموده است. 
سلام برتو سردار بزرگ كه حرم در آغوشت آرام گرفت و خود اكنون دربزم مستانه برادران شهيدت عند ربهم يرزقونيد.
تو كه چون مالك اشترحيدر زمان ، خيمه مقاومت ومردانگى را عمودى استوار بودى و حق جهاد و اطاعت را ادا نمودى چرا که پشت دشمن ازتو لرزان و هراس بردلهایشان تاهميشه افكنده است. 
دل مبارزان به پهناورى جهان اسلام به چشمان بيدار تو گرم بود و عزمشان از اراده الهى تو تاقله هاى فتح جزم .

باخون پر افتخارت پيمان مى بنديم كه لحظه اى چشم بر مظلوميت تو نبنديم و گوش از اطاعت ولى و ملجامان امام خامنه اى مدظله العالى نپوشانيم و برعهدماندن با او تا قامت نماز در قدس مردانه مى مانيم. 
اینجانب و اداره اوقاف و امور خيريه ى استان اصفهان، مديران امامزادگان، بقاع متبركه و هيئت امناى مساجد و ائمه جماعات و مبلغين فقدان سردار سپهبد شهيد قاسم سليمانى فرمانده لشكر قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامى وسربازرشيد و رو سفيد امان زمان (عج) ،شهادتش را به ساحت قدس ان حضرت و نائب بر حقش مقام معظم رهبرى وامت سلحشور و انقلابى تسليت و تبريك عرض مى نماييم

مطالب پیشنهادی