13:28 1398/10/14

در ۲ هزار بقعه شاخص کشور اتفاق می افتد؛ برگزاری گسترده مراسم سوگواری سردار قاسم سلیمانی

به گزارش مفتاح، وبه نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان،  حجت‌الاسلام المسلمین محمد نوروزپور با بیان اینکه ویژه برنامه‌های شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به معاونان فرهنگی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور ابلاغ شده، گفت: به همین مناسبت امامزادگان و بقاع متبرکه کشور سیاه پوش می‌شوند و پرچم سیاه در این اماکن مقدس به اهتزاز در می‌آید.

وی ادامه داد: با هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فرماندهان مقاومت به منظور سخنرانی در امامزادگان و بقاع متبرکه در استان‌های مختلف کشور دعوت شده است.

نوروزپور افزود: هیئات مذهبی و مداحان نیز مراسم‌های ویژه‌ای را در امامزادگان برگزار می‌کنند. از ناشران و مولفان نیز دعوت شده است کتاب‌های با موضوع دفاع مقدس، شهدا و محورهای مقاومت را در قالب نمایشگاه‌هایی در بقاع متبرکه به زائران ارایه بدهند.

وی همچنین یادآور شد:کارشناسان و روحانیون حاضر در خیمه‌های معرفت نیز به تبیین محورهای مقاومت و دستاوردهای مدافعان و حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌پردازند.


نوروزپور در پایان تصریح کرد: کلیپ‌هایی نیز با موضوع دستاوردهای مدافعان حرم توسط معاونت فرهنگی اوقاف تهیه شده و در غرفه‌های چندرسانه ای که در بقاع متبرکه تدارک دیده شده به نمایش در خواهد آمد.

مطالب پیشنهادی