13:11 1398/10/14

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" محمد رضا محمدی" ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در حادثه تروریستی بامداد جمعه 13 دی ماه گفت: با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ مردم داغدیده و عزادار شهر اصفهان در میدان تاریخی حضرت امام خمینی (ع)، محدودیت های ترافیکی برای وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم اعمال می شود.

وی افزود: براین اساس از ساعت 12 ظهر امروز هرگونه تردد وسایل نقلیه از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام(ره)، تقاطع شکرشکن، استانداری - هشت بهشت، کمال اسماعیلی - پاسداران، طالقانی شمس آبادی، و چهارراه تختی به سمت میدان امام حسین (ع) ممنوع بوده و از رانندگان می خواهیم از مسیرهای جایگزین برای تردد خود استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این محدودیت ها تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری شهروندان با ماموران پلیس گفت: تمهیدات لازم به منظور حضور پرشور و با شکوه این مراسم پیش بینی شده و ماموران پلیس برای روانسازی ترافیک و کمک به شهروندان در صحنه حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین محل پارک اتوبوس های شرکت واحد در خیابان های نشاط، میر داماد، آیت اله خراسانی و آیت الله شمس آبادی در نطر گرفته شده.

سرهنگ محمدی افزود: برابر با تدابیر فرماندهی محترم انتظامی استان اصفهان در استای رعایت حقوق شهروندی و با توجه به اجتماع بزرگ مردمی درمیدان امام خمینی( ره) در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ساعت 11 صبح امروز روز شنبه در مسیرهای منتهی ‌به میدان امام دوربین های طرح زوج وفرد ترافیک هسته مرکزی اعمال قانون اعمال نمی شود.

مطالب پیشنهادی