10:46 1398/08/25

به گزارش مفتاح، به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هادی منوچهری با اشاره به اینکه با توجه به افزایش نرخ بنزین و سهمیه بندی آن، هیچ یک از تاکسیرانان اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند، اظهار کرد: بر همین اساس افزایش خودسرانه هرگونه کرایه‌ تاکسی و سرویس مدارس ممنوع در شهر اصفهان ممنوع است.

وی ادامه داد: برای ناوبران تاکسی ۴۰۰ لیتر سهیمه سوخت ماهیانه در نظر گرفته شده که برای سفرهای درون شهری مسافران کفایت می کند و در صورت نیاز به افزایش احتمالی نرخ کرایه ها شوراهای شهر و پس از بررسی های لازم اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: بنابراین رانندگان تاکسی از افزایش خودسرانه نرخ های کرایه اکیدا خودداری کنند.

وی ادامه داد: طبیعی است در صورت مشاهده هرگونه افزایش نرخ توسط راننده و مطابق قوانین حمل و نقل، برخورد لازم از طریق سازمان تعزیرات حکومتی استان و بازرسان سازمان تاکسیرانی انجام خواهد گرفت.

منوچهری تصریح کرد: همچنین شهروندان می توانند در صورت مشاهده افزایش نرخ در هر مسیر با شماره رسیدگی به شکایت شهروندان این سازمان (شماره گویا 35688100) تماس بگیرند.

مطالب پیشنهادی