بدنبال استعفای آخرین عضو شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان در اصفهان؛ پرونده جمعیت آبادگران جوان در استان اصفهان بسته شد

به گزارش خبرنگار مفتاح؛ بدنبال استعفای اعضای استانی شورای مرکزی جمعیت آبادگران ایران اسلامی، حسین صادق زاده آخرین عضو شورای مرکزی استان اصفهان با عنوان مشاور عالی و مسئول کمیته تشکیلات جمعیت در استان اصفهان از سمت خود استعفا و پایان فعالیت خود در این حزب را بطور رسمی اعلام نمود.
وی که حقوقدان و از فعالین عرصه رسانه نیز می باشد فعالیت خود را با شخصیت حقیقی به عنوان حقوقدان و فعال رسانه ادامه میدهد.
متن استعفای وی بشرح ذیل است:
"بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی ابن ابی طالب(ع)
سپاس خداوند متعال که ما را از دوستداران  اهلبیت علیهم السلام قرار داد و تاکنون قدمهای ما را در این راه تحت اوامر ولی امر مسلمین جهان مستحکم داشته و امید که در این راه پایدار باشم.
فعالیت تشکیلاتی تحت عناوین مختلف در هر مجموعه، اعضا را ملزم به تبعیت از ارکان و دستورالعمل های آن می کند و در حقیقت اگر دستورات مغایر عقاید ایشان باشد نیز بر آنها رجحان دارد.
جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با شعار جوان گرایی با چاشنی انقلابی تحت لوای جریان اصولگرایی شکل گرفت لذا در حال حاضر به جهاتی که آنرا متناسب با عقاید و باورهای خود نمیدانم، فعالیت در آن را نیز مانع بیان و عمل به دیدگاه های خود میبینم چرا که هدف ما خدمت است و برداشتن باری از دوش مردم، ولی قالب فعلی آنرا در این راستا متصور نیستم.
پس با استعفای خود (بطور کلی در این جمعیت بعنوان عضو شورای مرکزی در کشور (علی البدل) و مشاور عالی و مسئول کمیته تشکیلات شهرستان های جمعیت آبادگران جوان در استان اصفهان) سعی در عمل به شعارهای انقلابی و ارزشی در حوزه هایی که عقاید و دیدگاههای خود را قابل اجرا می دانم خواهم داشت.
به امید روزهای بهتر برای ایران اسلامی.
والسلام علی من التبع الهدی
حسین صادق زاده"

مطالب پیشنهادی