17:26 1398/06/03

 به گزارش مفتاح و به نقل ازپایگاه خبری پلیس "مهناز یمینی" اظهار داشت: دومین دوره مسابقات سراسری آمادگی جسمانی همسران و کارکنان زن ناجا با حضور تیم های مختلف از فرماندهی انتظامی استان ها و یگان های مستقل ناجا در طی 2 روز به میزبانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 22 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، همدان و فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول ورزش بانوان ناجا، با اشاره به استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: خوشبختانه سطح مسابقات هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و امیدواریم این مسابقات را در سطح عالی تر نیز برگزار کنیم.

خانم یمینی، به تاکید ویژه فرمانده ناجا و همچنین پیگیری معاون تربیت و آموزش ناجا در خصوص تقویت روحیه و فزایش توان و آمادگی کارکنان زن ناجا برای موفقیت در اجرای ماموریت های محوله به آنها اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این گونه مسابقات بالا بردن توان و آمادگی پلیس های زن در اجرای بهتر ماموریت های مربوط به خود و همچنین ایجاد شور و نشاط در بین همسران کارکنان نیروی انتظامی است که به حمد الله ارزیابی ها نشان از محقق شدن این هدف دارد.

مسئول ورزش بانوان ناجا، میزبانی این دوره از مسابقات را بسیار مطلوب عنوان کرد و با اشاره به رضایتمندی بالای شرکت کنندگان گفت: جا دارد از سردار "معصوم بیگی"، فرمانده انتظامی استان ، سرهنگ "کریمی"، معاون تربیت و آموزش و خانم "رحیمی" مسئول ورزش بانوان این فرماندهی که زحمات بسیار زیادی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات انجام دادند تقدیر و تشکر کنم.

گفتنی است، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری آمادگی جسمانی همسران و کارکنان زن ناجا با حضور خانم "زهرا سعیدی" نماینده مجلس شورای اسلامی، خانم" شاکری فرد" مسئول ورزش بانوان استان و دیگر مسئولان در اردوگاه شهدای فرهنگی، هنری شهدای درچه برگزار و از تیم های برتر تقدیر به عمل آمد.

  

افزایش آمادگی کارکنان مهمترین هدف از برگزاری مسابقات ورزشی در ناجا است

سرهنگ" جهانگیر کریمی" در جلسه هماهنگی با داوران و سرپرستان تیم های شرکت کنندگان در دومین دوره مسابقات سراسری آمادگی جسمانی همسران و کارکنان زن ناجا ضمن ابلاغ پیام خیر مقدم سردار" معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان به تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات گفت: بسیار خرسندیم از اینکه میزبانی این مسابقات برعهده معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار داده شد و توفیق خدمت رسانی به ورزشکاران از استان های مختلف کشور را پیدا کردیم.

وی با قدردانی از نگاه ویژه سردار "یاوری" معاون تربیت و آموزش ناجا به ورزش در نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز در زمینه توسعه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و افزایش مهارت افزایی کارکنان اقدامات بسیار خوبی نسبت به گذشته صورت گرفته است.

سرهنگ کریمی همچنین از زحمات مسئول ورزش بانوان ناجا در برپایی این مسابقات تشکر کرد و گفت: بسیاری از شرکت کنندگان، با وجود مشغله هایی که در کار و زندگی شخصی خود داشتند مسافت بسیار طولانی را طی کرده و در این مسابقات شرکت کردند که نشاندهنده اهمیت آن ها به ارتقای آمادگی و توان جسمانی خود است.

وی پلیس های زن ناجا را مصداق بارز یک زن نمونه مسلمان و الگویی موفق برای دیگر زنان جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: امروز پلیس زن در نظام جمهوری اسلامی با حفظ حجاب و عفاف و حیای خود دوشادوش ماموران پلیس مرد ماموریت های ویژه برقراری نظم و امنیت در جامعه را انجام می دهند و از آمادگی و توان بالایی هم برخوردارند.

سرهنگ کریمی هدف اصلی از برگزاری مسابقات ورزشی در نیروی انتظامی را افزایش توان و آمادگی جسمانی کارکنان برشمرد و گفت: بنابر این هدف اصلی و ذاتی شرکت کنندگان نیز نباید برد و باخت باشد بلکه باید با استفاده از این فرصت توان و آمادگی خود را بالا برده تا بتوانند در انجام ماموریت های خود بهتر عمل کنند.

وی برگزاری رقابتی سالم با کمترین خطا و اشتباه از سوی داوران، نظم و انضباط شرکت کنندگان، احترام به نظر داوران را از مهمترین ویژگی های برگزاری مسابقات ورزشی در نیروی انتظامی برشمرد و گفت: تلاش های بسیاری صورت گرفته تا تیم هایی که از اقصی نقاط مختلف به استان اصفهان سفر کردند در فضایی آرام و بدون دغدغه به مسابقات ورزشی خود بپردازند و در نهایت نیز با خاطره ای خوش این استان را ترک کنند.

مطالب پیشنهادی