16:06 1398/04/05

به گزارش مفتاح چندی قبل یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱۵رازی رفت و از سرقت موتورسیکلتش خبر داد. او گفت: در خیابان با جوانی آشنا شدم و پس از مدتی گفت‌وگو دوستی‌مان آغاز و او را به خانه‌ام دعوت کردم. او هم قبول کرد و به سوی خانه به راه افتادیم. در بین راه او یک آب میوه خرید و وقتی به خانه رسیدیم از من ۲ لیوان خواست و ۲نفری آب میوه را نوشیدیم، ولی چند لحظه بعد سرم سنگین شد و بیهوش شدم.

شاکی ادامه داد: نمی‌دانم چقدر گذشت اما وقتی به هوش آمدم فهمیدم که پسر جوان موتورسیکلتم را که در حیاط قرار داشت سرقت کرده است.

با ثبت این شکایت تحقیقات برای دستگیری سارق آغاز شد تا اینکه چند روز قبل مأموران کلانتری ۱۴حصارامیر ورامین هنگام گشت‌زنی به موتورسیکلتی با ۲سرنشین مشکوک شدند و با استعلام آن معلوم شد که موتورسیکلت سرقتی است. به این ترتیب ۲ سرنشین موتورسیکلت درحالی‌که قصد فرار داشتند بعد از تعقیب و گریز دستگیر شدند.

یکی از متهمان در بازجویی‌ها به سرقت موتورسیکلت با بیهوش کردن صاحبش اعتراف کرد و گفت: تاکنون با این شیوه دست‌کم ۲موتورسیکلت دیگر را نیز سرقت کرده است.

سرهنگ علی علیخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: برای کشف سایر جرائم احتمالی متهم بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۱۱مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهم در رسانه‌ها را صادر کرد. به همین دلیل از شهروندانی که از متهم شکایتی دارند دعوت می‌شود برای طرح شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت واقع در خیابان پاستور مراجعه کنند.همشهری آنلاین

مطالب پیشنهادی