14:38 1398/02/22

به گزارش مفتاح به نقل از سازمان مدیریت بحران کشور، علی بختیاری مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل افزود: این مجمع در نظر دارد یک جنبش قوی و پایدار برای کاهش خطرپذیری بلایا در سراسر جهان ایجاد نماید که منجر به افزایش مسئولیت و تقویت تاب آوری حوادث در جوامع می شود.
بختیاری تاکید کرد: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته برای حضور موثر و ارائه دستاوردها و توانمندی های کشورمان در زمینه مدیریت بحران، جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به ریاست اسماعیل نجار معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور و با حضور نمایندگانی از کارگروه ها و دستگاه های همکار در این نشست حضور می یابند.
مدیرکل روابط عمومی تصریح کرد: این مجمع از جمله نشست های مهم جهانی در حوزه کاهش خطر پذیری بلایا است که با حضور نمایندگان اکثریت قریب به اتفاق کشورهای دنیا برگزار می شود و در حاشیه آن نشست های تخصصی با حضور وزرای کشورهای شرکت کننده، نمایشگاه اقدامات کشورها، جشنواره فیلم حوادث و کارگاه ها و نشست های تخصصی متعددی برنامه ریزی شده است.
​علاوه بر ایراد نطق رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در نشست عمومی ، ملاقات با دستیار دبیرکل، رئیس آژانس توسعه همکاری های سوئیس و روسای برخی هیات های کشورهای شرکت کننده از دیگر برنامه های این اجلاس می باشد.

مطالب پیشنهادی