11:41 1398/02/21

 معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان اصفهان: کاهش وقوع جرائم خشن در اصفهان 

 

 

 

 به گزارش مفتاح و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علي ملكي آهنگران "  گفت: جرایم خشن از جلمه جرایم مهمه هستند در کاهش احساس امنیت مردم نقش و تأثیر فراوانی دارند و بنابر این کنترل و کاهش این گونه جرایم به عنوان یکی از اولویت های مهم همه ساله در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار دارد.

وی افزود: بررسی آمارها و گزارش های مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی استان، نشان می دهد که میزان وقوع جرایم خشن در فروردین ماه امسال به طور قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و از طرفی اقدامات صورت گرفته از سیر نزولی این گونه جرایم در هر سال حکایت دارد. 

سرهنگ ملکی آهنگران در خصوص میزان کاهش برخی از جرایم خشن در فروردین ماه امسال به خبرنگار ما گفت: در این ماه  وقوع  سرقت به عنف 45درصد، تجاوزبه عنف 12 درصد و سرقت مسلحانه نیز  100 درصد کاهش داشته است.

معاون عملیات همچنین از افزایش 118 درصدی کشف مواد مخدر در همین ماه خبر داد و گفت: كشف محموله های سوخت قاچاق نیز 15درصد،كشف سلاح گرم و سرد  46 درصد ، دستگيري سارقان  28درصد  و دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر هم 85 درصدنسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

مطالب پیشنهادی