به گزارش مفتاح، محمد اسلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار برقی گلشهر ــ هشتگرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متروی هشتگرد یکی از  پروژه‌های متفاوتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی مسیر و امکانات فنی که در نظر گرفته شده اگرچه زمان‌بر بوده ولی  کار کیفی خوبی صورت گرفته، افزود: پیشرفت این  پروژه بیش از 77 درصد بوده و تجهیزات و امکانات آن تأمین شده و در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه "با تصویب نقدینگی که در سال جدید برای این پروژه انجام می‌دهیم ان‌شاءالله تا اواسط تابستان به بهره‌برداری می‌رسد"، خاطرنشان کرد: مردم باید توجه داشته باشند در این کار هیچ مشکلی  وجود ندارد و نمایندگان مجلس و استاندار البرز  پیگیر این کار هستند و بخش خصوصی از منابع داخلی خود سرمایه لازم را تأمین می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با ابراز اینکه "مطمئن هستیم اواسط تابستان این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد"، عنوان کرد: این امکانات کنار پروژه‌های اتوبانی که صورت می‌گیرد کمک می‌کند بار ترافیکی اتوبان کرج ــ قزوین سبک‌تر شود و مردم بتوانند سفرهای ایمن‌تر را انجام دهند.

وی ادامه داد: در ارتباط با جاده طالقان کارهای اجرایی آن به اتمام رسیده و موانع آن برطرف شده و ان‌شاءالله سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

تسنیم

مطالب پیشنهادی