12:46 1397/12/05

به گزارش مفتاح, سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی و در جمع خبرنگاران، با اشاره به نفوذ به سیستم پهپادهای آمریکایی توسط سپاه، گفت: زمانی که آمریکایی‌ها به عراق آمدند گفتند این جنگ طولانی خواهد شد اما همت سپاه پاسداران با محوریت نیروی قدس موجب شد مدت زمان این جنگ به ۳ سال کاهش یابد.

وی افزود: اگر ما امروز این موضوع را بیان می‌کنیم به آن دلیل است که آمریکایی‌ها یک پررویی به خرج دادند و گفتند در صنایع موشکی ما قطعات معیوب فرستاده‌اند.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: ما این کار را کردیم تا به آنها بگوییم نه تنها نتوانستید به اهداف خود برسید بلکه ما به سیستم‌های شما نفوذ هم کرده‌ایم و این جواب آن پررویی آمریکایی‌ها بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین گفت: بارها اعلام کردیم در هر بخشی که مشکل و وابستگی وجود دارد آمادگی کمک داریم و همانگونه که موشک تماما ایرانی تولید شده است، می‌توانیم تصمیم بگیریم پلت‌فرم ایرانی برای خودرو طراحی کنیم و به فرانسه و کشورهای دیگر اروپایی وابستگی نداشته باشیم.

در پایان تاکید کرد: اخیرا عزیزان در بخش‌هایی از ساخت پالایشگاه مشکل داشتند و به ما مراجعه کردند و بخش‌های تحقیقاتی ما فعال شدند و ما تعهد کردیم آن قطعه پیچیده را برای آنها بسازیم.

انتهای پیام/

فارس

مطالب پیشنهادی