17:56 1397/09/03

 

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در گفتگو با برنامه رادیویی "سلام اصفهان"، با تبریک ایام و مناسبت های مسعود و فرخنده میلاد پیامبر اکرم (ص)، میلاد امام صادق (ع) و هفته بسیج، اظهار کرد: نکوداشت روز اصفهان را به همه همشهریان تبریک می گویم. صائب تبریزی به زیبایی در مورد اصفهان می گوید " جهان را اگر اصفهانی نبود، جهان آفرین را جهانی نبود".

وی ادامه داد: یکم آذر روز اصفهان با حضور نمایندگانی از ١٠ کشور و تعدادی از خواهرخوانده های شهر اصفهان و مهمانان داخلی برگزار شد.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه به این مناسبت جشن های خوبی به ویژه در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد و تا امروز هم ادامه دارد، تصریح کرد: من به همراه میهمانان خارجی در میدان امام خمینی حضور یافتم و لبخند را روی لبان مردم دیدم که انرژی زا بود. ما با این لبخندها دلگرم می شویم و انگیزه بیشتری برای خدمت پیدا می کنیم.

*برنامه های روز اصفهان، زمینه ساز تعامل مسئولان شهری و مردم

وی افزود: این برنامه ها سبب تعامل بسیار خوب میان مسئولان و شهروندان شده است و باید با برنامه ریزی، به شیوه ای عمل کنیم که این رویدادها مردم محور باشد به گونه ای که سال آینده برنامه های روز اصفهان در اختیار مردم باشد. ما باید در شهرداری زمینه ساز این کار باشیم.

نوروزی ادامه داد: رویداد گردشگری "میدان تا میدان" رویداد ارزشمندی برای جذب گردشگر است و مهمترین نکته آن اجرای برنامه در قلب بازار و کنار مردم بود و خوشحالم خودم هم در کنار مهمانان خارجی و در کنار مردم بودم.

وی افزود: امروز آخرین اجرای برنامه "میدان تا میدان" است و امیدوارم مردم این برنامه را از نزدیک مشاهده کنند. از همه همشهریان دعوت می کنم به تماشای این برنامه بروند.

*تشبیه حضور در اصفهان به حضور در بهشت توسط مهمانان خارجی

شهردار اصفهان با بیان اینکه بر اساس اظهارات سفرا و مهمانان خارجی این برنامه ها واقعا اثربخش و برخوردهای مردم بسیار برای آنها جالب بوده است، گفت: دیروز جلسه مشترک با سفرا و میهمانان خارجی داشتیم که می گفتند، "گویا شما ما را به بهشت آورده اید و برنامه ای این چنینی تاکنون ندیده ایم".

وی همچنین افزود: امروز همچنین در منطقه ١١ افتتاحیه بوستان مدافعان حرم و خیابان شهید تقیار را با هزینه بالغ بر ٢٣ میلیارد تومان خواهیم داشت.

نوروزی اضافه کرد: هفته آینده کلنگ زنی پل غیرهمسطح شهید اردستانی در جاده فرودگاه نیز انجام خواهد شد که اثر مهمی در کاهش بار ترافیکی شهر خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی