19:52 1396/12/06

تشکیل اولین کارگاه علمی "تحلیل تجربیات" دانشگاه علوم انتظامی امین در پلیس اصفهان؛ تقدیر دانشگاه علوم انتظامی از علمکرد هوشمندانه و حرفه ای مأموران پلیس اصفهان در حوادث

 

 

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "بهرام نوروزی" در حاشیه سفر به استان اصفهان و دیدار با فرماندهان و معاونان انتظامی هدف از حضور گروه علمی اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین به اصفهان را تشکیل اولین کارگاه مشترک علمی "تحلیل تجربیات" اساتید دانشگاه با مسئولان فرماندهی انتظامی استان به منظور تبادل اطلاعات، تجربیات، ارتقای دانش و مهارت کارکنان و همچنین ارتقای دانش اساتید و بروز رسانی منابع آموزشی عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: این سفر در راستای تدبیر فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل قرارگاه جهادی "ارتقای تربیت و آموزش" و همچنین سیاست های ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص تحقق بخشیدن به "مهارت افزایی و آموزش" کارکنان ناجا انجام گرفته است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین با بیان اینکه کارگاه مذکور به مدت 2 روز در فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: در این کارگاه اساتید گروه های علمی دانشگاه ضمن بررسی و واکاوی چگونگی شکل گیری اغتشاشات، راهکارهای علمی و آموزشی از قبیل پیش بینی، پیشگیری، مقابله و عادی سازی، در زمان قبل، حین و بعد از حوادث را ارائه کردند.

سردار نوروزی عنوان داشت: اعضای گروه علمی همچنین از نزدیک با توانمندی ها، مهارت ها و نحوه عملکرد ماموران پلیس استان در ماموریت های خاص و حوادث به ویژه برخورد با اغتشاشگران در فتنه دی ماه 96 و همچنین ارائه خدمات انتظامی- امدادی و ترافیکی این پلیس در محل سقوط هواپیمای مسیر تهران – یاسوج آشنا شدند.

این مقام عالی نیروی انتظامی با اعلام تقدیر دانشگاه علوم انتظامی امین از عملکرد هوشمندانه و حرفه ای پلیس اصفهان در ماموریت ها و حوادث مختلف اظهار داشت: مجموع اقدامات انجام شده نشان می دهد که مأموران پلیس اصفهان در حوادث فتنه دی ماه 96 با یک هوشمندی و درایت قابل قبولی عمل کردند به طوری که این اقدامات مورد تقدیر مسئولان و مردم هم قرار گرفت.

سردار نوروزی همچنین از اقدام به موقع و سریع فرماندهی انتظامی استان در تشکیل "قرارگاه خدمات انتظامی- امدادی و ترافیکی" در محل سقوط هواپیمای مسیر تهران – یاسوج هم تقدیر کرد و گفت: در کمترین زمان پس از وقوع حادثه نیروهای انتظامی استان اصفهان و شهرستان های همجوار در محل حاضر شده و علاوه بر برقراری امنیت به انتظام بخشی ، ارائه خدمات به گروه های امدادی، پیشگیری از وقوع جرایم و اعزام تیم های "دی وی ای" برای شناسایی هویت جان باختگان پرداختند که این تلاش ها قابل تقدیر است.

سردار "مهدی معصوم بیگی"، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به نقش محوری دانشگاه علوم انتظامی امین در ارتقای دانش و مهارت افزایی کارکنان گفت: تحقیقات و پژوهش هایی که توسط اساتید و محققان این دانشگاه انجام می شود می تواند باعث افزایش توانمندی و آمادگی بالای نیروها در انجام ماموریت های آینده شود.

وی فرماندهی انتظامی استان را مجموعه ای منسجم، یکپارچه، هماهنگ، ارزشی و مطیع ولایت عنوان کرد و اظهار داشت: شجاعت، حرفه ای گرایی، خویشتنداری ، ایمان و اعتقادی که ماموران داشتند باعث شد که در حوادث رخ داده در فتنه دی ماه 96 شاهد کمترین آسیب باشیم.

سردار معصوم بیگی با تقدیر از همکاری مسئولان استان با پلیس گفت: یکی از عواملی که به ما در انجام بهتر مأموریت ها کمک کرد هم نظر و همراه بودن مسئولان باهم بود.

 

مطالب پیشنهادی