به گزارش مفتاح، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان فردی که به دلیل اختلافات مالی برادرش یک ماه در اسارت آدم‌ربایان بود، آزاد شد.

براساس ‌نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در تاریخ 23 اردیبهشت‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 از ناپدید شدن کارمند یکی از ادارات دولتی زاهدان پس از اخذ مرخصی روزانه با خبر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: یک روز پس از ناپدید شدن این فرد، شخصی با تماس با خانواده فرد ربوده شده درخواست مبلغ 100 میلیون تومان برای آزادی وی می‌کند که با دریافت این گزارش اقدامات تخصصی پلیس وارد مرحله جدیدی شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با پایش‌های تخصصی و فنی، ردپای آدم‌ربایان را در کشور افغانستان شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: با توجه به برداشت‌های روزانه از عابر بانک فرد ربوده شده توسط فرد ناشناس در نقاط مختلف شهر زاهدان، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هویت این فرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه روز گذشته در زاهدان دستگیر شد.

رحیمی گفت: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی به انجام آدم‌ربایی با همکاری یکی از اتباع کشور افغانستان به دلیل اختلافات مالی با برادر فرد ربوده شده اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران در ادامه رسیدگی به پرونده با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده در زاهدان وی را آزاد کرده و آدم‌‌ربایی دیگری را که تبعه کشور افغانستان بود دستگیر کردند.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی