10:34 1396/03/02

به گزارش مفتاح، پلیس انگلیس اعلام کرد بر اثر انفجار در سالن منچستر «آرنا» که در آن کنسرت اجرا می‌شد، ۱۹ نفر کشته و حدود ۵۰ نفر زخمی شده‌اند.

پلیس انگلیس اعلام کرد بر اثر انفجار در سالن منچستر «آرنا» که در آن کنسرت اجرا می‌شد، 19 نفر کشته و حدود 50 نفر زخمی شده‌اند. این انفجار هنگامی رخ داد که گروهی از جوانان شرکت‌کننده در این کنسرت، در حال ترک سالن بودند.

«منچستر آرنا» نام یک محوطه سربسته در منطقه «هانس‌بانک» در شهر منچستر انگلیس است. این سالن که در شمال مرکز شهر واقع شده، در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن «ویکتوریا منچستر» قرار دارد.

✔️نخست‌وزیر انگلیس، این رویداد را یک «حادثه تروریستی هولناک» توصیف کرده و محققان می‌گویند تا اطلاع ثانوی پلیس این واقعه را تروریستی می‌دانند.

✔️گفته می‌شود این انفجار ساعت 10 شب دوشنبه به وقت محلی (بامداد 01:30 به وقت تهران)  در محوطه بیرونی این سالن به وقوع پیوسته است. منابع محلی گفته‌ان 60 آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

✔️ نخست‌وزیر انگلیس قرار است ساعت 9 صبح به وقت محلی، روز سه‌شنبه با اعضای کمیته اضطراری دولت این کشور جلسه‌ای با هدف پاسخدهی به این حادثه تشکیل دهد.

✔️ برخی از مقام‌های انتظامی آمریکایی، پس از گفت‌وگو با مسئولان انگلیسی به ان‌بی‌سی نیوز گفته‌اند که اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهند این انفجار احتمالا توسط یک عامل انتحاری انجام شده‌ است.

✔️این سالن در نزدیکی ایستگاه قطار «ویکتوریا» واقع شده است.

*این خبر لحظه به لحظه تکمیل می‌شود*

مطالب پیشنهادی