به گزارش مفتاح، رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان فارس از حمله به ستاد مرکزی این کاندیدای انتخابات در شیراز خبر داد و گفت: تعدادی از افراد این ستاد مجروح شدند.

حجت الاسلام سید محیی‌الدین طاهری اظهار داشت: متأسفانه بر اثر حمله برخی افراد در بامداد امروز و محاصره ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در شیراز، عده‌ای از افراد این ستاد مجروح شده و در نتیجه برای حفظ امنیت شهر و جلوگیری از بروز اغتشاش و برهم خوردن نظم و امنیت، به‌صورت داوطلبانه و موقت ستاد مرکزی شیراز را تعطیل کردیم.

وی گفت: متأسفانه مأموران نیروی انتظامی و فرمانداری شیراز به وظیفه قانونی خود در برخورد با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی عمل نکرده و در نتیجه بخشی از شهر شیراز، تنها دو روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری در آستانه بحران قرار گرفت و اگر تدبیر ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی نبود، به‌طور قطع اتفاقات ناگواری رخ می‌داد.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: متأسفانه با توجه به اینکه پیش‌بینی‌ها و هشدارهای لازم در این باره به مسئولان مربوطه در شیراز داده شده بود در عمل با سهل‌انگاری و غفلت آنها مواجه شدیم که امیدواریم در ادامه، این نهادها به بدیهی‌ترین وظیفه خود که همان تأمین امنیت ستادهای انتخاباتی نامزدهاست عمل کنند.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی