10:30 1396/02/21

به گزارش مفتاح، مسئول ستادهای مردمی (مناطق شهری) ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان گفت: مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که پرکار، پرتلاش و راست‌گو بوده و در برابر دشمن اقتدار و عزت ملی را حفظ کند.

مهدی امینی با بیان اینکه در هر 15 منطقه شهر اصفهان به همراه سپاهان شهر، بهارستان و شرق اصفهان ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی به صورت مجزا تشکیل شده است، اظهار داشت: حدود 18 ستاد مرکزی در کل مناطق شهری اصفهان برای حجت‌الاسلام رئیسی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: همچنین در کنار ستادهای مرکزی در هر منطقه ستاد بانوان و نیز برای اقشار از جمله فرهنگیان، پزشکان، کارگران، دانشجویان، دانش آموزان و دختران ستادهای مستقل در سطح شهر تشکیل شده است.

مسئول ستادهای مردمی (مناطق شهری) ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان تصریح کرد: مرکزیت هماهنگ کننده ستادهای اصلی بازوهای عملیاتی در محلات محسوب می‌شوند و ستادهای فرعی همان ستادهای خرد شده و اقشار هستند که به صورت شبکه‌ای در ستاد مرکزی هر منطقه مدیریت می‌شوند.

وی با بیان اینکه در هر منطقه از شهر ستاد مرکزی جداگانه وجود دارد که به صورت شبکه‌ای به دیگر ستادها متصل هستند، بیان کرد: در هر نقطه‌ای از شهر که رویکرد جوانان به سمت حجت‌الاسلام رئیسی است ستاد اصلی و بازوهای عملیاتی منطقه را تشکیل می‌دهند.

امینی با بیان اینکه بیش از 500 ستاد فرعی در شهر اصفهان تشکیل شده که با قوت و جدیت مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: برای مثال اگر مغازه داری در کنار کار روزمره خود بنر یا پوستر تبلیغاتی از آقای رئیسی به مغازه خود نصب کند عضو ستادهای فرعی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد حجت الاسلام رئیسی تاکنون نه برای مکان و نه برای نیروی انسانی هزینه‌ای نکرده است و همه کمک‌ها برای ستاد وی کاملا مردمی بوده است.

مسئول ستادهای مردمی (مناطق شهری) ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان اصفهان به مطالبات مردم از رئیس جمهور آینده اشاره و اضافه کرد: مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که از جنس مردم بوده، به محرومان توجه و نگاه ویژه داشته باشد با مردم صادق باشد و نیز پرکار و پرتلاش و راست‌گو بوده و در برابر دشمن اقتدار و عزت ملی را حفظ کند.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی