14:01 1396/02/10

به گزارش مفتاح، رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: گاهی می‌شنویم بعضی‌ها گفته‌اند وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایه‌ جنگ را از سر کشور رفع کنیم؛ نه، این حرف درستی نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (10 اردیبهشت) در دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور، با بیان اینکه انتخابات امنیت ملی را تأمین می‌کند، اظهار داشتند: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند،کشور در امنیت خواهد بود.

ایشان با تاکید بر اینکه حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسئولین، تصریح کردند: گاهی می‌شنویم و شنیده‌ایم در گذشته بعضی‌ها گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایه‌ جنگ را از سر کشور رفع کنیم؛ نه، این حرف درستی نیست، آنچه سایه‌ جنگ و دشمن را در طول سال‌های متمادی از سر کشور رفع کرده، حضور مردم بوده است.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: اینکه می‌بینید دشمنان وقیح مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند، به خاطر حضور مردم است؛ از مردم می‌ترسند.

امام خامنه‌ای افزودند: وقتی بین ملت و نظام فاصله ایجادشد و ملت در صحنه حضور پیدا نکرد، آن‌ وقت هر کاری می‌توانند انجام دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: مسئولانی که انتخابات را بر عهده دارند، چه در وزارت کشور، چه در شورای نگهبان، چه در صدا و سیما و جاهای دیگر، امانت مردم را حفظ کنند؛ این آراء مردم، این حضور مردم، امانت مردم است.

ایشان به بیان اینکه این امانت را در نهایت احتیاط حفظ کنند و نگه دارند؛ مبادا خدای نکرده کسانی به این امانت دست‌درازی کنند، اظهار داشتند: قانون را به‌ طور دقیق رعایت کنند. در قبال هیچ‌کسی نسبت به قانون رودربایستی نداشته باشند؛ قانون، قانون است؛ برای همه است.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: هیچ استثنائی در مورد قانون وجود ندارد؛ قانون را رعایت کنند تا انشاءالله یک کار صحیح و مطلوب و مرضیّ حق متعال انجام بگیرد.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی