13:00 1396/02/04

به گزارش مفتاح، سخنگوی مجمع اصولگرایان استان اصفهان با تکذیب فهرست منتشر شده به عنوان کاندیداهای این مجمع برای انتخابات شورای شهر گفت: فهرست نهایی کاندیداها به زودی اعلام رسمی می‌شود.

محمد فلاح درباره فهرست منتشر شده در فضای مجازی به عنوان فهرست واحد کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار داشت: فهرست اعلام شده در فضای مجازی واقعیت ندارد و آن را تکذیب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اسامی اعلام شده به عنوان فهرست کاندیداهای مجمع اصولگرایان اصفهان در انتخابات شورای شهر از سوی مجمع نیست، گفت: مجمع اصولگرایان برای انتخاب کاندیداهای خود هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.

سخنگوی مجمع اصولگرایان استان اصفهان افزود: البته فرآیند کار در حال انجام است و مصاحبه‌های لازم از 26 نفر داوطلب اولیه انجام شده است، قرار بر این شده تا شورای هماهنگی مجمع به اتفاق شورای عالی به جمع بندی نهایی در این زمینه برسند.

وی با بیان اینکه نتیجه قطعی تا چند روز آینده اعلام می‌شود، اظهار داشت: نتیجه فرآیند انتخاب کاندیداهای واحد مجمع برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز به زودی از سوی مجمع اصولگرایان اعلام می‌شود.

شب گذشته فهرستی با عنوان فهرست کاندیداهای مجمع اصولگرایان اصفهان برای انتخابات شورای اسلامی شهر در فضای مجازی منتشر شده بود که با اعلام سخنگوی مجمع اصولگرایان اصفهان این فهرست تکذیب می‌شود. 

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی