15:35 1396/01/09

به گزارش مفتاح، دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان از معرفی ۲ یا ۳ برابر ظرفیت کاندیداها برای انتخابات مجلس خبر داد و گفت: گمانه‌زنی‌ نام نهایی کاندیدای مجمع صحیح نیست.

حجت الاسلام علیرضا باطنی درباره برنامه مجمع اصوگرایان استان اصفهان برای ورود به انتخابات پیش رو اظهار داشت: خوشبختانه حرکت موثری از 2 سال پیش تحت عنوان مجمع اصولگرایان در اصفهان ایجاد شد و پوشش فراگیری به جریانات موثر ارزشی داد که درسرفصل‌های انتخابات وظیفه‌ای برای خود احساس کرده و در همین راستا در دوره قبل در جریان انتخابات مجلس ورود پیدا کرد.

وی بیان کرد: بعضی به این باور نرسیده بودند که حرکت مجمع حرکت موثری است و این حرکت را به دیده شک و تردید نگاه کردند، اما پس از آن به واسطه تاثیرگذاری، ظرفیتی برای ارتقا این جریان در سطح استان و شهرستان به وجود آمده و امروز وضع ما از گذشته بهتر شده است و در همین راستا مجمع در انتخابات شورا و مجلس ورود پیدا خواهد کرد.

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان ادامه داد: درباره انتخابات ریاست جمهوری یک کار کشوری در حال صورت گرفتن است و در همین راستا حرکت جمعی و فراگیر در سطح کشور انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در سطح شورا در مرحله اول انجام شده و ادامه این فرآیند در روزهای آینده ورق می خورد. تلاش ما در انتخابات مجلس بر این بود که پیش از پایان یافتن سال 95 نظر مجمع را دریافت کنیم اما در روزهای پایانی سال این امر محقق نشد و به اوایل سال 96 موکول شد.

باطنی بیان کرد: برای این برنامه معوق در دو هفته آتی جلسه مجمع را برگزار می کنیم و 2 برابر ظرفیت و یا کمی بیشتر از آن را برای انتخابات مطالبه می کنیم که در همین راستا 2 یا 3 نفر را برای انتخابات مجلس معرفی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: چهره‌های شاخص از میان اعضای مجمع استخراج شده و پس از پایان یافتن جلسات گروهی، کاندیدای نهایی مشخص و در نهایت از بین 2 یا 3 نفر، یک نفر به عنوان کاندیدای نهایی مشخص خواهد شد.

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان تاکید کرد: در همین راستا برخی از گمانه‌زنی‌ها درباره انتشار نام برخی از افراد را درست نمی‌دانیم و نمی‌توانیم بگوییم که کدام 2 نفر خارج می‌شوند و به دنبال این هستیم که با خرد جمعی بهترین تصمیم در مجمع اتخاذ شود.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی