15:05 1396/01/08

به گزارش مفتاح، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: انفجار در طبقه سوم طباخی در خیابان سجاد محله رهنان سه نفر را مصدوم کرد.

بهزاد بزرگزاد با اشاره به حادثه انفجار در طباخی در  خیابان سجاد منطقه رهنان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۵:۵۴ دقیقه روز گذشته به مرکز فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام و نیروهای امدادی آتش نشانی ایستگاه‌های ۲۰ و ۲۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دنبال جرقه اتفاق افتاده است، افزود: هنوز منبع اصلی انفجار مشخص نیست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه سه نفر مصدوم شدند، اضافه کرد: این حادثه در طبقه سوم یک طباخی بود که موج حاصل از انفجار به اندازه‌ای بود که سبب تخریب دیوارهای ضلع غربی، شرقی و شمالی طبقه سوم ساختمان و ریزش آنها بر روی پشت بام ساختمان‌های مجاور شده بود.

وی افزود: به دنبال تخریب قسمتی از پشت بام ساختمان‌ها یک مرد ۷۰ ساله دو خانم ۶۵ و ۵۰ ساله ساکن در منازل اطراف و عابرین پیاده نزدیک محل شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

بزرگزاد بیان داشت: علت این حادثه انتشار گاز طبیعی در محیط و فضای طبقه فوقانی طباخی بود که منبع انتشار و چگونگی رسیدن شعله و سپس انفجار توسط کارشناسان سازمان تحت بررسی است.

 

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی