10:30 1396/01/08

به گزارش مفتاح، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در استان اصفهان ۱۰ هزار و ۸۸۳ کاندیدا برای حضور در انتخابات شوراها ثبت نام کردند.

احمدرضا ضیایی در خصوص آمار ثبت نام کنندگان برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان اظهار داشت: برای این انتخابات در سطح استان اصفهان ۱۰ هزار و ۸۸۳ نفر در سطح استان اصفهان ثبت نام کرده اند.

وی متقاضیان ثبت نام در شورای شهر را چهار هزار و ۴۹۷ نفر اعلام کرد و افزود: متقاضیان کرسی های شورای روستا در سطح استان اصفهان نیز شش هزار و ۳۸۶ نفر بوده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۹۰۸ مرد در این ثبت نام ها شرکت کردند، ابراز داشت: همچنین ۹۷۵ نفر خانم نیز برای این انتخابات ثبت نام کرده اند.

845 نفر متقاضی ۱۳ کرسی پارلمان شهری اصفهان

وی با اشاره به اینکه برای انتخابات شورای شهر ۶۵۰ نفر خانم و سه هزار و ۸۴۷  مرد ثبت نام کرده اند، افزود: در روستاها نیز ۳۲۵ نفر خانم و شش هزار و ۶۱ نفر مرد برای انتخابات شوراها ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: متقاضیان ۱۳ کرسی پارلمان شهری در اصفهان نیز ۸۴۵ نفر هستند.

ضیایی ابراز داشت: این تعداد متقاضی حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی در استان اصفهان برای حضور در سه هزار و ۸۵۲ کرسی شورا رقابت می کنند.

مطالب پیشنهادی